حدادی فر: خودم را وسط زمین می دیدم/ پرسپولیس از نظر فنی و جذب بازیکن جز دو تیم اول ایران و حتی آسیا است

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۳۴۲۸
حدادی فر: خودم را وسط زمین می دیدم/ پرسپولیس از نظر فنی و جذب بازیکن جز دو تیم اول ایران و حتی آسیا است
بازیکن سابق تیم ذوب آهن که اولین تجربه مربی گری خود را این فصل روی نیمکت تجربه می کند، می گوید: تیم ده نفره ذوب آهن در بازی مقابل پرسپولیس با غیرت بازی کردند و توانستند کیفیت بالایی را در مقابل تیم فنی و فوق العاده پرسپولیس به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، قاسم حدادی فر پس از تساوی بدون گل دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهارداشت: بازی فوق العاده سنگینی بود. با تیمی بازی داشتیم بنام پرسپولیس که واقعا از لحاظ تکنیکی و بازیکنان جز دو تیم اول ایران و حتی آسیا است.

وی افزود: در نیمه دوم با اخراج محمدی بازی برای ما سخت شد؛ اما بازیکنان ما غیرت به خرج داده و کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند یک تساوی می توان گفت ارزشمند در اولین خود به دست آوریم و امیدوارم همین گونه ادامه داده و بتوانیم در ادامه حقانیت ذوب آهن را دوباره نشان دهیم. 

مربی تیم ذوب آهن در خصوص داوری این دیدار گفت: نمی توان در مورد داوری صحبت کرد و من روی نیمکت بودم و هنوز صحنه را ندیده ام، امیدوارم بهترین تصمیم را گرفته باشد، اما بازیکن ما گفت رفتارم کارت نداشتم؛ اما در نهایت تصمیم داور است که باید به آن احترام گذاشت .

وی در خصوص وضعیت تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: دوماه است تمرینات خود  را آغاز کرده ایم و فشار زیادی روی بازیکنان بود و یک تیم جنگنده ای داریم. امروز هم خوب کار کردند، اما در آینده شرایط بهتری خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم در فاز حمله هم خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم.

حدادی فر در ارتباط با اولین تجربه حضور بر روی نیکمت تیم ذوب آهن و شرایط جدیدش گفت: برای من شرایط سخت است و هنوز خودم را وسط زمین می بینم، اما با این شرایط کنار آمده ام امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کرده و تجربه اندوزی برای آینده داشته باشم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز