قاسمی:چرا همیشه اشتباهات سهوی برای ذوب آهن است

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۳۴۶۲
قاسمی:چرا همیشه اشتباهات سهوی برای ذوب آهن است
بازیکن تیم فوتبال می گوید تا زمانی که سیستم VAR وارد فوتبال ایران نشود، اشتباهات داوری به تیم ها آسیب می رساند، موضوعی که طی سال های گذشته برای ذوب آهن اتفاق افتاد و در بازی امشب نیز باز گربانگیرش بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، آرمان قاسمی پس از بازی تیمش در مقابل پرسپولیس که با تساوی به پایان رسید، اظهارداشت: بازی خوبی بود، اما متاسفانه اشتباه سهوی داوری همیشه گریبانگیر تیم ما می شود واین مرتبه اول نیست.

وی افزود: بازی که باید می بردیم این گونه شد، پنالتی که باید برای ما گرفته شود متاسفانه نمی گیرند و شرایط کاملا فرق می کند، اگر این اتفاق در محوطه هجده ما رخ می داد مطمئن باشید که پنالتی گرفته می شد. جالب اینجاست که آقای بنیادی فر می گوید بازیکن ما حریف را هل داده است، اما همگان دیدند که بازیکن ما حتی دست به بازیکن حریف نزده است و کارشناسان هم می بینند و می گویند درست بوده و سهوی بوده است. درست است ما  باید به سیستم داوری کمک کنیم، تا زمانی که VAR به سیستم فوتبال نیاید این گونه خواهد بود در صحنه اخراج داور نظر خود را برگرداند؛ اما زمانی که بازیکن پرسپولیس رفتارهایی انجام داد، کارت به بازیکن ما داده شد و در ادامه محمدی را اخراج کرد، داور نباید رفتار انجام دهد که اذهان را به سمت دیگری ببرد.

قاسمی گفت: سال گذشته و فصل قبل تر از آن تیم ما از ناحیه داوری بسیار آسیب دید و اگر اشتباهات داوری رخ نمی داد، می توانستیم جز تیم های بالای جدول باشیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که تیم ها در شرایط برابر مسابقه دهند و متاسفانه ما امروز در شرایط برابر نبودیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز