تارتار: مس جانانه دفاع کرد/ به داوری حیدری اعتقاد دارم

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۸۵۳۷
تارتار: مس جانانه دفاع کرد/ به داوری حیدری اعتقاد دارم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می گوید با تعویض هایی که داشتیم مس را به گونه ای در زمینش حبس کردیم که بااز خودگذشتگی جانانه دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش در مقابل مس رفسنجان در مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: در ابتدا از هواداران تیم تشکر می کنم که امروز به خوبی ما را حمایت کردند و با حمایت آنها در نیمه دوم حریف را مجبور به عقب نشینی کردیم و حتی می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

وی افزود: روز گذشته به این نکته اشاره کردم بازی بسیار نزدیکی را شاهد خواهیم بود، هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و بازی در نیمه نخست متعادل بود و موقعیت خاصی ایجاد نشد به جز دقایق پایانی که پنالتی به وجود آمد که باید کارشناسی شود و البته با توجه به شناختی که از بیژن حیدری و تیم ایشان دارم این است که به راحتی اشتباه نمی کند، اعتقاد بسیار زیادی به داوری ایشان دارم و از داوران با کیفیت فوتبال کشورمان است که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم مس در پانزده دقیقه ابتدای نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به تیمش داشت، اضافه کرد: بعد از 3 تعویض همزمانی که داشتیم کفه ترازو را به سود ما بازگشت و ما مسلط به بازی شدیم و تیم مس را در زمین خود حبس کردیم، مس با از خودگذشتگی جانانه دفاع کرد و ما نیز در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم، اما در مجموع کیفیت فوتبالی خوبی را به ویژه در 30 دقیقه پایانی به نمایش گذاشتیم، از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: موقعیت خاصی به تیم مس ندادیم، مس تیم از تیم های بابرنامه فوتبال کشورمان است و سرمربی این تیم از مربیان خوب کشورمان است که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حملات تیم مس گفت: بیشتر دفاع ما خط حمله مس را کنترل کرد و اجازه موقعیت به آنها نداد، به جز صحنه پنالتی. تیم ما ضربات ایستگاهی متعدد به دست آورد و همچنین موقعیتی که در نیمه دوم برای اسلامی ایجاد شد که به دلیل جوانی از دست داد در کل از کیفیت فنی تیمم راضی هستم.

تارتار در خصوص گرفتن بازیکن جدید برای جایزینی باقرپسند خاطرنشان کرد: اگر بازیکن باکیفیت آزاد ببینیم احتمال جایگزینی برای باقرپسند وجود دارد.

وی در واکنش به سومین تساوی تیمش در شروع لیگ گفت: هر 3 بازی برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم و قرعه سختی که در ابتدای لیگ به ما خورد کار ما را سخت کرد. در بازی اول در نیمه دوم 10 نفره شدیم ، در بازی دوم تا دقایق پایانی از تراکتور جلو بودیم که مدافع سرزن ما به دلیل آسیب از زمین بیرون رفت وباز 10 نفره شدیم و گل مساوی دریافت کردیم و امروز بدشانس بودیم. با تیم هایی بازی کردیم که برای سهمیه بسته شده اند و این نشان می دهد تیم ما تیم بدی نیست و بازیکنان ما باید خودشان را باور کنند تیم خوب و بازیکنان شایسته ای داریم که می توانند آینده خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز