سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: برای افزایش فعالیت جوانان باید توجه و نگاه خاصی به خانه های جوان شود

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۹۱۷۳
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: برای افزایش فعالیت جوانان باید توجه و نگاه خاصی به خانه های جوان شود
پیشنهاد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر واگذاری خانه‌های جوان در قالب مناقصه به جوانان به منظور افزایش تحرک و افزایش فعالیتهای بخش جوانان مورد استقبال معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و مقرر شد این موضوع طی فرایندی مورد بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جواد محمدی در گردهمایی مدیران ورزش و جوانان کشور (نشست تخصصی معاونت امور جوانان) به موضوع نحوه مدیریت خانه‌های جوان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره این اماکن نیاز به نیروی انسانی و اعتبارات کافی دارد، پیشنهاد می‌کنم که خانه‌های جوان از طریق مناقصه در اختیار جوانان خبره این حوزه قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی مطلوب در راستای اهداف مدنظر گام‌های موثری برداشته شود.

وی ادامه داد: واگذاری خانه‌های جوان در قالب مناقصه به جوانان می‌تواند به تحرک و افزایش فعالیتها در بخش جوانان کمک کند.

وی با بیان اینکه بیش از 7 خانه جوان در سطح استان اصفهان نیمه تمام است، افزود: امیدوارم هرچه زودتر این اماکن به مرحله بهره برداری برسند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین اشاره‌ای به ۲۷ صدم درصد سهم ورزش از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده داشت و اضافه کرد: برای توسعه و پیشرفت ورزش و امور جوانان در استانها این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری تا تخصیص‌ها بهتر و به موقع صورت گیرد.

وی ایجاد فضای اداری مطلوب و مناسب برای حوزه امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور را مهم دانست و اظهار داشت: ایجاد فضای اداری به فراخور موضوعات مربوط به این حوزه باعث می‌شود فعالیت‌های امور جوانان و سمن‌ها به نحو مطلوب پیگیری و انجام شود.

محمدی در ادامه با درخواست از معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ادامه نهضت ملی مسکن جوانان، خاطرنشان کرد: این موضوع از طریق دولت سیزدهم به شدت پیگیری می شود و در این بین ما هم باید گام‌هایی برای اقدامات ویژه در حوزه جوانان بویژه سازمانهای مردم نهاد آن برداریم.

IMG-20220827-WA0051

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون چارت معاونت جوانان و یا حضور جوانان به عنوان عضو هیئت رئیسه در فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی گفت: ابلاغ و تعریف چنین چارتی با عنوان فرهنگی و جوانان در فدراسیون‌ها و بالطبع در هیات‌های ورزشی سراسر کشور می‌تواند بسیاری از مسائل پیشروی جوانان را حل و فصل کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز