برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در آران و بیدگل

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۹۳۳۳
برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در آران و بیدگل
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه توسط بنیاد تخصصی حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل، سعید ضابطی اظهار داشت: مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه توسط  بنیاد تخصصی حفظ و مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه وابسته به مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل در ۵ رشته مختلف در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در ۵ رشته شامل حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم ۱۰۰ حکمت اول نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای ۲۴ صحیفه سجادیه، حفظ و مفاهیم خطبه حضرت زینب(س) در شام و حفظ و مفاهیم خطبه امام سجاد(ع) در شام اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام در این مسابقه تا ۱۵ شهریورماه خواهد بود و محدودیتی برای ثبت نام در رشته های مختلف این مسابقه وجود ندارد.

ضابطی ادامه داد: آزمون رشته های مختلف این مسابقه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت کتبی در آران و بیدگل برگزار خواهد شد و رتبه های برتر جوایز نقدی از ۵۰  تا ۱۵ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی و شرکت در این مسابقه با شماره ۰۳۱۵۴۷۳۵۰۰۵ و ۰۹۰۵۳۷۸۲۱۸۸ تماس حاصل نمایند و یا به واحد اداری موسسه مهد قرآن و ولایت شهرستان آران و بیدگل واقع در ابتدای خیابان مختص آباد مراجعه کنند.

به گزارش برنا؛ مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت از موسسات فعال قرآنی شهرستان آران و بیدگل است و به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآن و عترت از سال ۱۳۸۲ تاکنون در چندین سال پیاپی رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز