جمالی: هدفمان حمایت از هندبالیست های جوان کشورمان است/ محرومیت سرمربی چند دقیقه به بازی اعلام شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۲۴۹۲
جمالی: هدفمان حمایت از هندبالیست های جوان کشورمان است/ محرومیت سرمربی چند دقیقه به بازی اعلام شد
مربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: امسال تیم از جوانان ملی پوش و با کیفیت اصفهانی و غیر اصفهانی تشکیل شده، هدف ما حمایت از جوانان است تا خروجی آن کمک به تیم های ملی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عبدالحمید جمالی پس از پیروزی تیمی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال در مقابل پیکان خراسان اظهارداشت: همیشه اولین بازی در لیگ سخت است، با توجه به اینکه تیم ما نسبت به تیم فصل گذشته تغییر و تحولات زیادی داشت و تیم بسیار جوانی شده است و کار کردن با جوانان در عین خوب بودن برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارد، نسبت به اینکه بازی اول ما بود.

وی افزود: خوب جنگیدیم و با اختلاف خوبی بازی را به سود خود تمام کردیم. تیم سبزوار هم تیمی است که همیشه خوب بوده و هندبال را به خوبی می فهمد و بازی می کند و با جوانانی که داشت امروز عملکرد خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما نیز تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند، البته دو بازیکن مصدوم داریم که اگر به موقع به تیم اضافه شوند عملکرد بهتری خواهیم داشت. حدود دوماه است که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش می کنیم که نتیجه خوبی در این فصل کسب کنیم.

مربی تیم هندبال سپاهان نوین در خصوص غیبت شهداد مرتجی سرمربی تیم بر روی نیمکت سپاهان نوین گفت: قبل از بازی به ما اطلاع دادند که طی جلسه کمیته انضباطی که برای ایشان تشکیل شده است، اعلام کردند یک جلسه محرومیت ایشان باقیمانده است؛ اما باتوجه به تمرینات خوبی که زیر نظر ایشان انجام شده بود توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و امیدوارم سال هندبالی خوبی را با سپاهان نوین داشته باشیم.

وی در خصوص ترکیب تیم سپاهان نوین خاطرنشان کرد: تیم  ما از جوانان ملی پوش و با کیفیت اصفهانی و غیر اصفهانی تشکیل شده است، هدفمان حمایت از جوانان است تا خروجی آن کمک به تیم های ملی شود.

جمالی در خصوص حضور چهارتیمی از اصفهان در لیگ برتر گفت:  همه به این نکته اشاره دارند که نصف لیگ را تیمهای اصفهانی تشکیل می دهند و اصفهان ظرفیت خوبی در این زمینه دارد و حتی می توانست پنج تیمی شود. می دانید که ذوب آهن در آخرین لحظات در مسابقات حاضر نشد، هندبال اصفهان با حضور و حمایت های باشگاههای سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند، سپاهان نوین و پرواز ظرفیت بالایی دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز