رادولوویچ: هم‌گروهی های سرسختی داریم/ سپاهان باشگاه بزرگی است

۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۸۶۹۶۰
رادولوویچ: هم‌گروهی های سرسختی داریم/ سپاهان باشگاه بزرگی است
سرمربی تیم والیبال سپاهان می گوید،سپاهان پروژه بزرگی را برای آینده والیبال اصفهان آغاز کرده و همه آن بچه ها فکر می کنند سپاهان به همه آنها شانسی برای بازی در آینده با لباس این پیراهن در میادین بزرگ می دهد.

بالسا رادولوویچ سرمربی تیم والیبال سپاهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری برنا از اصفهان، اظهار داشت: من از ۲۰ جولای به اصفهان و باشگاه سپاهان آمدم و کمتر از ۳ ماه است که با تیم کار می کنم و همه شما می توانید پیشرفتی که داشتیم را مشاهده کنید.  زمانی که به سپاهان آمدم، دیدم که همگی بازیکنان پتانسیل بسیار خوبی دارند و تنها نیاز داشتند که روی جزئیات و سیستم تمرکز داشته باشند.

وی افزود: البته به زمان نیاز دارند، هرچند که در حال حاضر بهتر از قبل شده اند و پیشرفت داشتند. ما تیم خیلی جدی به نظر می رسیم و به سیستمی که کار می کنیم اعتقاد داریم و همین روند را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان سطح لیگ دسته یک خیلی بالا خواند و اضافه کرد: چند تیم خیلی خوب در گروه ما وجود دارد، تیم های اردکان، پلیمر، گل گهر سیرجان، رعد پدافند و دخانیات تیم های بسیار خوب و قوی هستند. ما قبل از شروع بازیها با تیم های لیگ برتری گیتی پسند و شهداب یزد بازی کردیم و اگر بخواهم تیم های گروهمان را با تیم های لیگ برتری مثل شهداب یزد و گیتی پسند مقایسه کنم من فکر می کنم تفاوت چندانی ندارند و همه این تیم هایی که نام بردم در گروه ما هستند خیلی راحت می توانند در لیگ برتر بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خود را برای رسیدن به پلی آف و لیگ برتر انجام خواهید داد، چرا که من به خودم، سیستمی که ما  می کنیم، همکارانم و به ویژه بازیکنانم اعتقاد دارم. آنها کیفیت خوبی دارند؛ اما به تجربه نیاز دارند. برای مثال در بازی با مهر و ماه نوسانات بزرگ زیادی در تیم دیدیم اگر این نوسانات را در تیم کنترل کنیم، مطمئنم خیلی راحت می توانیم با این تیمها بازی کنیم.

رادولوویچ تاکید کرد: تلاش ما این است که این فصل بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم، اما اگر نتوانستیم بنا به هر دلیلی این هدف را محقق کنیم به طور قطع فصل آینده خیلی پرقدرت آن را انجام خواهیم داد، چرا که بازیکنان جوان تیم تجربه بسیار خوبی به دست خواهند آورد و برای هر تیمی دردسرساز خواهند بود. اگر این فصل سهمیه لیگ برتر پیدا کنیم دو یا سه بازیکن جدید در برخی از پست ها برای اطمینان در  لیگ برتر در فصل بعدی خواهیم داشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان از شهریار تهران به عنوان حریف بعدی تیمش نام برد و گفت: در تهران با شهریار بازی می کنیم برای آنها احترام قائل هستیم؛ شاید در سطح تیمهایی مثل گل گهر، پلیمر و ... نباشند  اما قطعا کیفیت خوبی دارند و ما برای آنها احترام قائل هستیم.

وی ادامه داد: هدف اول ما رسیدن به پلی آف است، می دانیم کار سختی است، اما تا لحظه آخر در مرحله دوره ای تلاش می کنیم که به پلی آف برسیم. ۶ تیم قوی در گروهمان داریم که تنها چهار تیم به پلی آف صعود می کنند، بنابراین می بینید کار بسیار سخت است، چرا که آنها هم هدفی مثل ما دارند. همه این تیمها نزدیک به هم هستند و یا کیفیت کارشان نسبت به دیگری بیشتر است و یا تجربه بیشتر و به ویژه تجربه همه آنها بیشتر از تیم ما است. من فکر می کنم ما می توانیم  روز به روز پیشرفت کنیم و این اختلاف تجربه بین ما و دیگر تیمهای خوب تا پایان فصل کمتر می شود.

SAVE_۲۰۲۲۱۰۱۵_۲۲۵۲۴۱

سرمربی۳۳ساله مونته‌نگرویی طلایی پوشان تاکیدکرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و پروژه ای که سپاهان برای جوانان اصفهان آغاز کرده است بسیار بزرگ و خوب است و ما باید حواسمان به آینده بازیکنان ۱۰ و ۱۱ ساله ای که والیبال را دوست دارند، باشد. همه آنها بچه ها فکر می کنند که سپاهان به همه آنها شانسی برای بازی در آینده با لباس سپاهان می دهد.

رادولوویچ گفت: برای به این هدف همه مربیان باید یک سیستم مشترک داشته باشند، فقط در این مسیر می توانند بازیکنان خوبی را برای سپاهان در لیگ آماده کنند. قبلا با مربی نوجوانان صحبت کرده ام، او خیلی خوب کار کرده است و امیدوارم  بتوانیم با هم بازیکنان خوبی  برای آینده سپاهان بسازیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز