گیتی پسند، پرگل زندی بتن را بدرقه کرد

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۲:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۹۹۱۲
گیتی پسند، پرگل زندی بتن را بدرقه کرد
هفته دهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور با پیروزی پرگل گیتی پسند مقابل زندی بتن کلاردشت همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، از هفته دهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور تیم فوتسال گیتی پسند امروز یکشنبه (اول آبان ماه 1401)  از ساعت 16 در سالن پیروزی میزبان زندی‌بتن کلاردشت بود که در پایان با نتیجه 7 بر 3 برابر میهمان خود به برتری دست رسید.

ترکیب تیم فوتسال گیتی‌پسند:

(۱) سپهر محمدی - (۷) علی‌اصغر حسن‌زاده - (۱۸) فرهاد توکلی - (۹۹) مهدی کریمی - (۱۰) علی مروتی - (۶) علیرضا وفایی - (۷۷) محمدحسین درخشانی - (۱۳) مسعود یوسف - (۱۱) ابوالقاسم عروجی - (۱۷) علیرضا عسگری - (۸) محمد شجری - (۲) ابوالفضل حسن‌خانی

سرمربی: محمد کشاورز

ترکیب تیم فوتسال زندی‌بتن:

(۲) سیدرضا اسماعیل‌زاده - (۵) علیرضا حمداللهی - (۱۵) ابوالفضل افضل - (۹) محمدرضا کرد - (۷) محسن لطفی - (۸) علی آقااحمدی - (۱۱) علی اسماعیلی - (۷۷) سعید بامی‌اسلامی

سرمربی: مهرداد لطفی

سالن: پیروزی اصفهان - بدون حضور تماشاگران

تیم داوری:

امیرمختار رودساز (داور اول) - مهدی طاهری (داور دوم) - رضا کیامنش (داور سوم) - احسان نعمتی (داور چهارم)

گل‌ها:

علی‌اصغر حسن‌زاده ۲ گل / یک‌پنالتی - مهدی کریمی - فرهاد توکلی - علی مروتی / ۲ گل - محمدحسین درخشانی (گیتی‌پسند)

ابوالفضل افضل - علی آقااحمدی - علی اسماعیلی (زندی‌بتن کلاردشت)

 

کارت‌زرد: علی‌اصغر حسن‌زاده

شرح گل‌ها:

دقیقه 4: زندی‌بتن در خانه گیتی‌پسند بازی را طوفانی آغاز کرد و توسط ابوالفضل افضل به گل نخست بازی رسید.

دقیقه 5: گیتی‌پسندی‌ها به‌سرعت برای جبران گل حملات سهمگین خود را آغاز کردند و به‌وسیله علی‌اصغر حسن‌زاده بازی را به تساوی یک بر یک رساندند.

دقیقه 10: شاگردان محمد کشاورز بعد از اینکه به خودشان آمدند و بازی به تعادل کشیده شد به‌دنبال گل برتری فشارهای زیادی روی دروازه زندی‌بتن ایجاد کردند تا فرهاد توکلی گل دوم را وارد دروازه میهمان کرد.

دقیقه 18: علی آقااحمدی روی یک ضدحمله موفق به گشودن دروازه سپهر محمدی شد تا بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 18: قبل از پایان نیمه‌نخست، این بار نوبت به مهدی کریمی رسید تا بار دیگر با یک‌ضربه در دهانه دروازه زندی‌بتن، گیتی‌پسند را در مقابل میهمان پیش بیندازد.

دقیقه 19: علی مروتی گل چهارم گیتی‌پسند را در فاصله چند ثانیه پس از گل سوم تیمش به‌ثمر رساند و برای نخستین‌بار در این دیدار اختلاف را برابر زندی‌بتن به عدد 2 رساند.

دقیقه 20: علی‌اصغر حسن‌زاده در موقعیت تک‌به‌تک با گلر زندی‌بتن قرار گرفت اما مدافعان حریف وی را نقش بر زمین کردند تا یک‌پنالتی برای شاگردان کشاورز به‌دست بیاید؛ علی‌اصغر حسن‌زاده با یک دورخیز کم توپ را با کنج دروازه علیرضا حمداللهی فرستاد و بازی پنج بر دو شد.

دقیقه 24: علی‌اصغر حسن‌زاده از روی نقطه اوت توپ را به علی مروتی رساند و گلزن گیتی‌پسندی‌ها با یک ضربه والی‌شکل گل ششم را برای تیمش به‌ثمر رساند.

دقیقه 31: محمدحسین درخشانی با یک شلیک از راه دور توپ را به زیرطاق دروازه زندی‌بتن چسباند و نتیجه هفت بر دو شد.

دقیقه 35: گیتی‌پسند نیز به بازی پاورپلی روی آورد اما ناهماهنگی شاگردان کشاورز منجر به این شد تا علی اسماعیلی با فرصت‌طلبی یکی از گل‌های خورده زندی‌بتن را جبران کند.

در نهایت گیتی‌پسند با نتیجه هفت بر سه به پیروزی رسید.

انتهای پیام

نظر شما