فتاحی: مورایس ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است/ بازی های تدارکاتی خوبی خواهیم داشت

۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۰۶۹۱
فتاحی: مورایس ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است/ بازی های تدارکاتی خوبی خواهیم داشت
مدیر تیم فوتبال سپاهان می گوید باشگاه سپاهان همیشه حامی تیم ملی بوده و خواهد بود، ملی‌پوشان سپاهان هفته‌ای 3 روز در اردوی تیم ملی شرکت دارند و بیشتر از آن که در تمرینات سپاهان باشند، در تیم ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان با رضایت از شرایط فعلی تیم، اظهار داشت: به جز مصدومیت های گاه و بی گاه بازیکنان شرایط خوبی داریم، یاسین سلمانی هفته گذشته مقابل تراکتور مصدوم شد و در حال حاضر برای بررسی بیشتر توسط پزشکان متخصص در تهران حضور دارد، مانوئل فرناندز هم هفته گذشته در تمرینات تیم دوباره مصدوم شد و زیر نظر پزشکان تیم مشغول ریکاوری است.

وی افزود: مصدومیت رشید مظاهری بهبود پیدا کرده و دوران پایانی درمان خود را سپری می کند، مسعود ریگی در تمرین از ناحیه کتف دچار مصدومیت جزیی شد که وضعیتش بلافاصله توسط پزشکان متخصص  مورد بررسی قرار گرفت و فکر می‌کنم سریع به تمرینات تیم اضافه شود.

وی در خصوص روند سپاهان از ابتدای فصل تا کنون  گفت: مورایس برای اولین بار است که در فوتبال ایران کار می‌کند، حتی یک مربی ایرانی هم زمانی که جا به جایی دارد در تیم نیاز به زمان دارد تا با تیمش هماهنگ شود، این پروسه برای مربیان خارجی طولانی‌تر است. مورایس با تجربیات و رزومه قویی که داشت، خیلی خوب توانست در مدت زمان کمتری با بازیکنانش ارتباط خوبی برقرار کند و بازیکنان با تفکراتش هماهنگ شوند.

مدیر تیم سپاهان تصریح کرد: جایگاه خوبی در جدول داریم و امیدوارم با نتایجی که می گیریم علاوه بر شاد کردن دل هواداران این روند روز به روز بهتر شود.

وی در خصوص برنامه سپاهان برای تعطیلات لیگ به جهت حضور تیم ملی در جام جهانی، خاطرنشان کرد: در زمان قرعه‌کشی لیگ و حضور اسکوچیچ، قرار بود که مسابقات لیگ تا پایان هفته پانزدهم برگزار شود و پس از آن تیم ملی به اردو برود که با آمدن کی روش این برنامه تغییر پیدا کرد و قرار شد که لیگ تا هفته دوازدهم برگزار شود که در ادامه یک هفته دیگر را هم لغو کردند.

فتاحی با بیان اینکه باشگاه سپاهان همیشه حامی تیم ملی بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ما هفته‌ای 3 روز در اردوی تیم ملی حضور دارند و می‌توان گفت بیشتر از آن که در تمرینات تیم سپاهان باشند، در اختیار تیم ملی هستند. مواریس به تیم ملی ما اهمیت زیادی می‌دهد و  با روی باز قبول کرد تا بازیکنان سپاهان در اختیار تیم ملی باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پس از پایان یافتن بازی‌های لیگ، تمرینات سپاهان نیز چند روزی تعطیل خواهد بود،گفت: پس از آن قرار است دو بازی تدارکاتی در ایران برگزار کنیم که احتمالاً یکی از بازی‌ها مقابل یک تیم خارجی خواهد بود. به مدت 57 روز لیگ تعطیل می‌شود و بر همین اساس باید ببینیم برنامه ریزی مورایس برای آماده‌سازی تیم چیست تا طبق برنامه ایشان عمل کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز