استاندار اصفهان در جمع دانشجویان : بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۷۱۷
استاندار اصفهان در جمع دانشجویان : بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم
استاندار اصفهان گفت: بایستی از منزلت و شأنش دانشجویان مراقبت کنیم، تا دانشجویان فرهیخته مرجع سخنان سنجیده در کشور باشند .

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نمایندگان مجموعه های دانشجویی استان در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی بر اینکه «چرا اعتراضات به خشونت کشیده می شود؟» بیان کرد: این امر را باید از کسانی بپرسیم که خشونت و نارامی در کشور را می خواهند در صورتی که اعتراضات همیشه شنیده می شود.

وی ادامه داد: در بدو تشکیل یک تجمع حداقلی در دانشگاه بعضا اتفاقاتی می افتد که چهره دانشجویان را در جامعه مخدوش می کند و اعتبار دانشجو را زیر سوال می برد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: دانشجویی که اعتبار، شأن و منزلت دانشجو بودن را از بین می برد، مرتکب به جرم می شود، اموال مردم را تخریب می کند و به جان و آرامش مردم تعرض می کند جایگاه خود را در ابتدا نابود می کند.

دکتر مرتضوی با اشاره به اعتراضات کشاورزان اصفهان در سال گذشته، گفت: هزاران نفر از کشاورزان اصفهانی بدون توهین، تخریب اموال عمومی و در چارچوب مسالمت‌آمیز دست به اعتراض زدند و سبک جدیدی از اعتراض را به همگان نشان دادند.

وی افزود: اما جمعه بعد اغتشاشگران این فضای آرام را به خشونت تبدیل کردند و کشاورزان معترض صف خود را از اغتشاگران جدا کردند.

IMG_20221206_155413_874

دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است، گفت: اعتراض پذیرفتنی است و ما وظیفه داریم سخن مردم را بشنویم و در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم اما اغتشاش آرامش مردم را از بین می برد. 

وی افزود: از این رو بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم، تا دانشجویان فرهیخته مرجع سخنان سنجیده در کشور باشند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز