سرمربی فوتبال سپاهان: دوست دارم روی نکات مثبت تمرکز کنم/خیلی از ایرادات لیگ با قوانین اصلاح می شوند

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - ۱۷:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۳۰۴۹
سرمربی فوتبال سپاهان: دوست دارم روی نکات مثبت تمرکز کنم/خیلی از ایرادات لیگ با قوانین اصلاح می شوند
سرمربی سپاهان گفت: واضح است که از تلاش بازیکنانم خیلی خوشحالم، همه کاری کردند و تلاش آن‌ها خیلی خوب بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان بندر انزلی اظهارداشت: من چهره خندانی دارم، ولی به خاطر نتیجه بازی نیست، من می خندم به خاطر اینکه دوست دارم روی چیز‌های مثبت تمرکز کنم.

وی افزود: مواردی که من در لیگ ایران دیدم، خیلی راحت می‌توانند با قوانین اصلاح شوند، منظورم از اینکه بازی خوب و با کیفت فوتبال است، چون در ایران بازیکنان با کیفیت زیادی است که می‌توان بازی خوبی از آن‌ها دید.

سرمربی سپاهان گفت: واضح است که از تلاش بازیکنانم خیلی خوشحالم، همه کاری کردند و تلاش آن‌ها خیلی خوب بود حتی زمانی که تمرکز خوبی داشتند و کنترل بازی را در اختیار داشتند.

مورایس ادامه داد: متوجه هستم که بازی ساده‌ای نبود، چون زمین خیلی رطوبت داشت و باعث می‌شد بازیکنان لیز بخورند، البته فکر می‌کنم دو روز است در انزلی باران نیامده و این به خاطر آب و هوای اینجا طبیعی است. ملوان خوب دفاع کرد و هیچ گلی دریافت نکرد.

وی افزود: من دو چیز را متوجه نشدم، بعضی وقت‌ها فشار هوای توپ بسیار متفاوت بود و همه بازیکنان وقتی به توپ ضربه می‌زدند به باد توپ اعتراض می‌کردند، ولی کاری از دستمان بر نمی‌آمد، شاید باید کاری می‌کردیم، فکر می‌کنم که همه می‌توانند به داور اعتراض کنند و فکر می‌کنم بیرون زمین فوتبال باید تمرکزمان روی بازی باشد تا این مسائل.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فکر می‌کنم همیشه امکان پذیر است که این نوع بازی‌ها را داشته باشیم، چون موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم، حتی حریف هم یک یا دو شانس گلزنی داشت.

مورایس در پایان گفت: یک بار دیگر اشاره می‌کنم که حیف است که در ورزشگاه تماشاگر نداریم، چون بازی با حضور تماشاگران جذاب‌تر می‌شود.

انتخاب پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز