بلیت باخت دوسره استقلالی ها مقابل سپاهان/ سپاهان ۲-۱ استقلال

۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۲۵۰۵۵
بلیت باخت دوسره استقلالی ها مقابل سپاهان/ سپاهان ۲-۱ استقلال
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر ۲ بر ۱ از  سد استقلال گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.

طلایی‌‌پوشان در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو بازی را آغاز کردند.

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری نیز 11 نفر ترکیب اولیه استقلال را تشکیل دادند.

در نیمه نخست این دیدار این شاگردان مورایس بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند بار تا آستانه گشودن دروازه آبی‌پوشان پیش رفتند اما شانس با سپاهانی ها یار نبود تا استقلال به کمک تیر دروازه با نتیجه تساوی به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم شوت پرقدرت امید نورافکن از میانه میدان نخستین گل بازی را به نام سپاهان ثبت کرد؛ در ادامه استقلالی‌ها توانستند به گل تساوی دست یابند، اما این پایان کار نبود و رامین رضائیان آماده  پنالتی دقیقه آخر را همان تیر خلاصی به آبی پوشان زد تا طلایی پوشان بلیت باخت این فصل استقلالی ها را دو سره کرده باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز