ورزش روستایی فرصت ارزشمندی برای ورود استعدادها به عرصه های ملی و قهرمانی است

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۸۲۳۳
ورزش روستایی فرصت ارزشمندی برای ورود استعدادها به عرصه های ملی و قهرمانی است
فرماندار ویژه شهرستان کاشان در حاشیه برگزاری بازی های جام پرچم استان اصفهان در کاشان گفت: روستاییان صاحب استعداد های ورزشی فراوانی هستند و یکی از راههای مستقیم شناسایی این استعدادها برگزاری ورزش های بومی محلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان ، محمدشریف زارعی با بیان اینکه شصت روستای منطقه کاشان در گذشته دارای آداب و رسوم و بازی های مهیجی بوده که به مرور به دست فراموشی سپرده شده تاکید کرد: وظیفه مسئولین امر ورزش در مناطق روستایی احیاء بازی های روستایی و توسعه و ترویج آن در سطح جامعه روستایی و عشایری است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با اشاره به برگزاری مسابقات روستایی و بومی محلی در کاشان که فرصت مناسبی برای نشان دادن پتانسیل و ظرفیت های ورزشی کاشان به خصوص در مناطق روستایی است تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات می تواند کاشان را به شکل مطلوبی در سطح کشور معرفی کند و زمینه جذب گردشگران را فراهم نمایید و بوم گردی و زیست روستایی که ظرفیت بالایی دارد را معرفی نماید.

زارعی ضمن قدردانی از مشارکت مدیران اجرایی و شهرستان کاشان و برخی صنایع از جمله سایپا سیتروئن کاشان که  زمینه برگزاری هر چه بهتر مسابقات جام پرچم استان اصفهان را که با حضور ۲۵ شهرستان استان را فراهم کردند گفت: اهتمام مسئول هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی کاشان مبنی بر دایر کردن خانه های ورزش در مناطق محروم با هدف افزایش سرانه ورزش قابل تحسین است.

فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت با توجه به برگزاری مطلوب و خوب این جام استانی، ما به مسولان اعلام می کنیم آمادگی برای میزبانی مسابقات جام برچم ملی را نیز داریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز