مورایس: توانایی های گل گهر را می شناسیم/دلتنگ تشویق هواداران بودیم

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸۱
مورایس: توانایی های گل گهر را می شناسیم/دلتنگ تشویق هواداران بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا بازی آسانی برای هر دو تیم نخواهد بود، خبر خوب پس از مدتها حضور هواداران در ورزشگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهرسیرجان اظهار داشت: بازی فردا بازی آسانی برای هر دو تیم نخواهد بود، آماده بازی هستیم، خبر خوب حضور هواداران در ورزشگاه است.

وی افزود: حریف مان برنامه منحصر به فرد خود را دارند، می‌دانیم گل گهر چه تیمی است و با احترام به تمام حریفان برای برد به میدان می‌رویم، در رابطه با تغییراتی که در بازی خواهیم داشت باید بگویم که نسبت به توانایی‌های گل گهر آشنا هستیم، شیوه بازی آن‌ها را می‌دانیم، در بازی رفت نیز شاهد سبک بازی آن‌ها بودیم.

سرمربی سپاهان در ارتباط با تقابل برزیلی‌های دو تیم در بازی فردا تصریح کرد: سطح بازی فردا بالا خواهد بود، بودن دو بازیکن برزیلی در هر تیم تغییر خاصی ایجاد نمی‌کند و بازیکنان دیگری نیز در زمین حضور دارند، بازیکنان برزیلی گل گهر کیفیت خوبی دارند و نسبت به برزیلی‌های ما هماهنگ تر هستند، چرا که زمان بیشتری برای هماهنگی داشتند، قلعه‌نویی مربی نیست که به راحتی امتیاز دهد.

مورایس همچنین در خصوص حضور هواداران پس از مدتها خاطرنشان کرد: متاسفم که تنها ۳۰ درصد جایگاه‌ها را در اختیار داریم اما باز هم نکته خوبی است، در خصوص استقبال هواداران سایر تیم‌ها نظری ندارم؛ تنها آرزوی من این است که هواداران سپاهان به ورزشگاه بیایند و از تیم ما حمایت کنند.

سرمربی طلایی پوشان در ارتباط با خرید جدید برزیلی خود و تفاوت‌های فوتبال ایران و جهان گفت: در روند استعدادیابی در ایران باید بیشتر کار شود، کیفیت‌های مختلفی در بحث استعدادیابی مطرح است که ممکن برای دو باشگاه با شرایط یکسان، استعدادیابی متفاوت باشد، ما سعی می‌کنیم اتفاقی که در لحظه درست است را رقم بزنیم، در خصوص خرید خود نیز با یک مثال پاسخ می‌دهم، وقتی گل می‌زنیم، یک بازیکن گل زده است، اما کل تیم برای به ثمر رساندن این گل زحمت کشیده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز