ورزشکاران معلول شهرستان خمینی شهر روی سکوی قهرمانی

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۹۰۴۷
ورزشکاران معلول شهرستان خمینی شهر روی سکوی قهرمانی
ورزشکاران جانباز و معلول خمینی شهری در سال 1401 در رشته های مختلف ورزشی مقام‌های فروانی کسب نمودند .

به گزارش‌برنا از خمینی شهر ، علی یزدانپناه ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولان در گفتگویی در خصوص عملکرد هیات جانبازان و معلولان شهرستان خمینی شهر گفت: از سال 1400 مسئولیت هیات ورزش جانبازان را قبول کردم و فعالیتهایی برای ورزش جانبازان انجام داده ایم.

ریاست هیات ورزش جانبازان با بیان این مطلب که فعالیت‌های هیات تقریبا در حالت سکون قرار گرفته بود توضیح داد : بسیاری از رشته های ورزشی  با همت اعضا، ورزش جانبازان و معلولان جان تازه ای گرفته است . 

وی از اقدامات این هیات بازسازی نمای سنگ و رنگ آمیزی درونی و بیرونی  سالن انقلاب  را یادآور شد و گفت: تهیه یک دستگاه عابربانک برای افراد نابینا و کم بینا از نیازهای جامعه هدف بود که به لطف خدا و با همکاری بانک دی این اقدام  در کنار سالن انقلاب انجام شد. 

یزدان پناه از تفاهم نامه ای که با اداره ورزش و جوانان شهرستان منعقد شده سخن گفت و ابراز کرد: با همکاری مسئول بسیج ورزشکاران و مسئول استخر غدیر دوسانس برای جانبازان و معلولان رزرو شد و کلیه جانبازان و معلولان از استخر استفاده می کنند که تعداد آنها به 40 نفر می‌رسد و صبح های جمعه بعد از شنا با صبحانه از آنها پذیرایی می شود.

ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولان از ساخت سالن جلسات در سالن انقلاب خبرداد و تصریح کرد: انبار سالن انقلاب بهسازی شد و به سالن جلسات تغییر یافت.

وی از تجهیز سالن و نصب چراغهای ال ای دی خبرداد و افزود: به دلیل اینکه اکثر مسابقات کشوری و استانی در سالن انقلاب برگزار می‌شود لذا تجهیز سالن لازم و ضروری بود.

وی از بازسازی موتور خانه هیات صحبت کردو ادامه داد: در بخش ورزشی، سالنی جهت حرکات اصلاحی و بدنسازی جانبازان و معلولان آماده شد که افراد مذکور از وسایل و امکانات سالن استفاده می کنند.

یزدانپناه از راه اندازی تیم‌های والیبال نشسته آقایان خبرداد و گفت: ورزش بسکتبال حدود چهار سال به حالت راکد درآمده بود که با افزایش دو ویلچر به مبلغ 36 میلیون تومان خریداری و دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال آزادگان نیز راه اندازی شد.

در ورزش بدمینتون نیز همکاری‌های لازم با این رشته برقرار است و در رشته بوچیا مقام‌های خوبی کسب کرده ایم که دو مقام اولی، ویک مقام دوم و دومقام سومی در دوبخش آقایان و خانم ها کسب کرده ایم. 

وی تشریح کرد:  تیم والیبال نشسته  در مسابقات چهار جانبه استانی که‌در شهرکرد برگزار شد، به مقام اول دست یافتیم و تیم والیبال نشسته استانی بانوان که در کاشان انجام شد مقام سوم را کسب نمودند. 

علی یزدانپناه از اجرای سه جشن برای معلولان و جانبازان خبرداد و تشریح کرد:فعالیت‌های فرهنگی هیات ورزش جانبازان و معلولان در قالب روز جهانی معلولان و افتتاح سالن حرکات اصلاحی و بدنسازی و جشنی با کمک انجمن جسمی، حرکتی برای کلیه معلولان شهرستان به میزبانی سالن انقلاب برگزار شد.

ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولان از میزبانی مسابقات بسکتبال با ویلچر سخن گفت و توضیح داد: پنج تیم در این مسابقات حضور داشتند که خمینی شهر رتبه چهارم را کسب کرد.

در رشته دو میدانی، به دلیل کمبود تجهیزات با ورزش استان تعاملی برقرار شد و دونفر از دختران این رشته در مسابقات کشوری به مقام اول دست یافتند و این رتبه مرهون زحمات مربی این رشته خانم نظری است.

IMG_20230220_160647_402

به گزارش برنا به مناسبت عید مبعث به همت ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولان و با همکاری هیات نابینایان و بسیج ورزشکاران، مراسم جشنی برای جانبازان و معلولان شهرستان برگزار شد.

در این جشن ایتمهایی مانند طنز، مسابقه نماهنگ و پخت اش رشته انجام شد و لبخند را بر لبان انسانهای معلول اما دارای  روحی بلند و قوی نشاند.

IMG_20230220_160638_185

انتهای‌ خبر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز