تارتار: جایگاه جدولی دو تیم بازی فردا حساسیت زا کرده است/ امیدوارم بهترین انتخاب در مورد تیم ملی صورت گیرد

۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۱۸۶۳
تارتار: جایگاه جدولی دو تیم بازی فردا حساسیت زا کرده است/ امیدوارم بهترین انتخاب در مورد تیم ملی صورت گیرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به مسابقات جام جهانی می گوید این مسابقات کلاس درس خوبی برای ما مربیان و داوران بود، به داوران پیشنهاد می کنم حساسیت بیشتری در خصوص وقت های اضافی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل مس کرمان، اظهارداشت: شرایط جایگاهی دو تیم در جدول حساسیت بازی را دوچندان کرده است و ما فردا به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم، لیگ دوباره از فردا آغاز می شود و تنها به بازیهای باقیمانده و امتیازاتی که باید بگیریم فکر می کنیم ،با توجه به وقفه لیگ چ حضور نداشتم در جام حذفی فرصتی بود تا بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان روحیه خیلی خوبی در تمرینات داشتند.  هم قسم شده ایم تا فردا با ارائه یک بازی خوب و هدفمند ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص قرار داشتن نامش در لیست مربیان مدنظر فدراسیون برای تیم ملی گفت: از فدراسیون بابت پیشنهاد تیم ملی تشکر می‌کنم، با توجه به عملکرد کادر فنی ما در ۱۴ سال اخیر خوشحالم که در بین گزینه‌های بودیم، قرار بود تا روز گذشته برنامه بدهیم و ذوب آهن فردا بازی دارد، انصاف نبود که به برنامه تیم ملی فکر کنم؛ چراکه ذوب‌آهن شرایط حساسی دارد و دور از اخلاق، انصاف و تعهد کاری است که به پیشنهاد تیم ملی فکر کنم.

وی ادامه داد: تمام تمرکز من روی بازی فرداست، هواداران و ما هر دو ناراحت هستیم و امیدوارم فردا با پیروزی که به دست می آوریم دل آن‌ها را شاد کنیم.

وی در خصوص گزینه های تیم ملی و اینکه آیا بهتر نبود در مورد خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی از مردم نظر‌خواهی شود، اظهارداشت: این که به مربیان ایرانی بها داده شد و برنامه خواستند کار خوبی است، فکر می کنم زمان آن رسیده است که مربیان ایرانی اعتماد کنیم، البته مربیان خارجی خوبی هم در کشور در حال فعالیت هستند و با انتخاب مربی از دل همین لیگ موافق هستم؛ چرا که با شناختی که از بازیکنان و لیگ دارند، می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم بهترین گزینه‌ای انتخاب شود و همه حمایت می‌کنیم تا تیم ملی بعد از سال‌ها قهرمان جام ملت‌های آسیا شود‌.

سرمربی ذوب‌‌آهن در خصوص برنامه تیمش در وقفه‌ ایجاد شده در لیگ، اضافه کرد: یک بازی دوستانه با تیم سپاهان ب انجام دادیم و این به ما کمک کرد تا بابت وقفه لیگ آسیب نبینیم، در خصوص بازیکنان مصدوم با توجه به شرایط به فصل جاری نخواهند رسید و ما آن‌‌ها را از دست دادیم و متاسفانه نتوانستیم جای آن‌ها را با خرید‌های مناسب پر کنیم.

وی در مورد برنامه تیمش برای مهار، عارف بازیکن سابق ذوب آهن و آقای گل لیگ، گفت: عارف بازیکن ما بود، بازیکن خوبی بود و هست و برای ما هم زحمات زیادی کشید، عارف دوست داشت که کامل بازی کند و به همین دلیل از جمع ما جدا شد، در آن مقطع  سجاد آشوری و سعید باقرپسند را داشتیم، در هر صورت خوشحالم که عارف سال خوبی را پشت سر می‌گذارد.

تارتار با بیان اینکه برای داوران کشور پیشنهادی دارم، با توجه به اینکه حق و حقوق داوران متناسب با زحماتشان نیست، خاطرنشان کرد: جام جهانی کلاس بسیار خوبی برای ما مربیان و داوران بود، انتظار دارم داوران در تمام مسابقات وقت‌های تلف شده را به اندازه کافی لحاظ کنند، خیلی از تیم‌ها وقتی جلو هستند، عمدا وقت بازی را تلف می‌کنند و اگر یک بار این وقت‌ها به طور دقیق محاسبه شود و تیمی گلی دریافت کند، دیگر به فکر تلف کردن وقت قانونی بازی نخواهند بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز