گاندوها پیروزی بازی ۶ امتیازی مقابل مس / ذوب‌آهن ۱ - مس کرمان ۰

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۲۲۵۹
گاندوها پیروزی بازی ۶ امتیازی مقابل مس / ذوب‌آهن ۱ - مس کرمان ۰
دو تیم همسایه ذوب آهن و مس کرمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در فولاد شهر به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال و پس از وقفه ای که به دلیل برگزاری جام حذفی ایجاد شده بود، دو تیم ذوب آهن و مس کرمان که د همسایگی هم در رده سیزدهم  و چهاردهم جدول قرار دارند در دیداری حساس در فولاد شهر به مصاف هم رفتند، دیداری که با توجه به شرایط جدول حکم ۶ امتیاز برای هر دو تیم داشت، این رقابت در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن :

حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی ، محمد قریشی، مهران درخشان مهر، امیرحسین صدقی، صادق صادقی، عرفان معصومی، محمدحسین اسلامی، محمدرضاسلیمانی، سامان نریمان جهان

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی، میلادخدایی، جورج برآیم کنده، معین عباسیان، مهیارزحمتکش، سیدمحمدستاری، محمدصالح محمدی، فرزادجعفری، محمدقاسمی نژاد، عارف رستمی

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

گروه داوری: ایمان کهیش، علیرضا مرادی، مرتضی یوسف شهریاری، حسین زمانی

ناظرداوری: حسین نجاتی

اخطار:
ذوب آهن: سامان نریمان(67)

شرح گل:

دقیقه ۲۸- اشتباه بازیکن مس کرمان باعث شد سامان نریمان‌جهان در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود. سامان بعد از استارت، پاس در عمق را برای صادق صادقی ارسال کرد. در این لحظه تکل فرزاد جعفری توپ را دور کرد اما در ادامه مهیار زحمتکش هم تکل زد و توپ با تکل او وارد دروازه شد.

شاگردان تارتار با امتیاز مهم و حیاتی این بازی ۲۳ امتیازی شدند و به طور موقت تا رده دهم بالا آمدند. 

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز