تارتار: به قطار در حال حرکت سنگ می زنند

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۴۲۳۲۹
تارتار: به قطار در حال حرکت سنگ می زنند
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید به دلیل چند هفته ای که شکست داشتیم، استرس در ساق بازیکنان مشهود بود و اشتباهات عجیبی داشتیم، در یکی دو ماه گذشته خیلی تحت فشار بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: از حضور مدیران ذوب‌آهن قبل از مسابقه که بسیار تاثیرگذار بود، تشکر می کنم، امروز روزی بود که به من ثابت شد همه بازیکنان با کادرفنی همدل و همسو هستند، به نوعی مردیم تا بردیم.

وی افزود: به دلیل چند هفته ای که پیروزی کسب نکردیم، استرس در ساق بازیکنان مشهود بود و اشتباهات عجیبی داشتیم، در یکی دو ماه گذشته خیلی تحت فشار بودیم، امیدوارم بتوانیم با همین صلابت به راه خود ادامه دهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

تارتار در خصوص تکرار اتفاقی که در نقش جهان رخ داد و شعار هواداران تیم مس علیه خودش گفت: در مورد تماشاگران چیزی نمی‌توان گفت آنها مهمان بودند، برای تمام تماشاگران احترام قائل هستم؛ در نقش‌جهان هم از شعار هواداران سپاهان بی نصیب نبودیم، این اتفاقات برای انسان‌های موفق رخ می‌دهد، به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند و لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است، مسائل دیگر برایم اهمیتی ندارد.

وی در ارتباط با سوال خبرنگاری در خصوص پیشنهاد تیم ملی اضافه کرد: تنها امسال جزوکزینه های تیم ملی نبوده ام، همیشه یکی از با ثبات‌ترین مربیان لیگ بوده‌ام و با تیم‌های بی‌بضاعت نتایج خوبی گرفتیم و تشکر می‌کنم که زحمات ما دیده شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: به خاطر نتایجی که گرفته بودیم، به شدت تحت فشار بودیم؛ اما هر سال در حال حرکت هستیم و این حرکت را با توکل به خدا ادامه می‌دهیم.

وی همچنین در واکنش به این سوال که آیا لیست گزینه های هدایت تیم ملی واقعی بوده یا خیر، اظهارداشت: درست نیست بگوییم امیر قلعه‌نویی مربی کم‌افتخاری است، جواد نکونام هم نتایج خوبی گرفته است و همچنین فرزاد مجیدی قهرمان لیگ بوده است. حسین فرکی چند قهرمانی لیگ در کارنامه دارد، خود من هم کارنامه مشخصی دارم، قبول ندارم که گزینه‌های غیرواقعی فدراسیون بودیم، امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد و در نهایت قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد قاسم حدادی‌فر نیز گفت: قاسم حدادی ‌فر در کلاس‌های مربی‌گری حضور دارد و از مربیان آینده‌دار کشور خواهد بود و امیدوارم موفق باشد.

تارتار با تقدیر از هواداران افزود: از هواداران واقعی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، امیدوارم این روند را ادامه دهیم و آن‌ها همچنان خوشحال ببینیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز