مورایس: ابتدای بازی در دفاع دچار اشتباه شدیم/تلاش ما در پایان بازی خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۲۸۲۱
مورایس: ابتدای بازی در دفاع دچار اشتباه شدیم/تلاش ما در پایان بازی خوب بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تلاش ما برای بازگشت به بازی به اندازه کافی خوب بود، در وضعیت فعلی لیگ روند مسابقات به همین شکل پیگیری می‌شود، ۳ امتیاز بالا یا پایین یا مساوی، باید به کار خود ادامه دهیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: تساوی یک بر یک نتیجه‌ای است که باید قبول کنیم، در شروع بازی متاسفانه به تیم حریف موقعیت دادیم و اجازه دادیم تا اعتماد به نفس‌ آن‌ها افزایش پیدا کند، در اولین فرصتی که به روی دروازه ما ایجاد کردند به گل رسیدند.

وی افزود: تلاش ما برای بازگشت به بازی به اندازه کافی خوب بود، در وضعیت فعلی لیگ روند مسابقات به همین شکل پیگیری می‌شود، ۳ امتیاز بالا یا پایین یا مساوی، باید به کار خود ادامه دهیم تا ببینیم چه پیش می‌آید؛ خوشحالم که حداقل توانستیم به بازی برگردیم، تلاش ما در پایان بازی خوب بود.

مورایس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت تیم آلومینیوم گفت: استراتژی آلومینیوم این بود که از این مسابقه امتیاز کسب کند، تیم خوبی در میانه‌های جدول هستند و تلاش خود را می‌کنند تا حداکثر امتیازاتی که می‌توانند را کسب کنند، خیلی خوب دفاع کردند از موقعیت خود استفاده کردند و ما شانس خود را از دست دادیم، باید به جلو برویم و برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

سرمربی سپاهان در این رابطه که آیا تساوی یک بر یک نتیجه عادلانه‌ای بود یا خیر، خاطرنشان کرد: این تساوی نتیجه‌ای است که اتفاق افتاده و باید آن را بپذیریم، آلومینیوم یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد و ما موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم، شاید نتیجه منصفانه بود، البته ما دوست داشتیم برنده بازی باشیم، در فوتبال هر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد منصفانه است.

انتهای پیام

نظر شما