مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان: ظرفیت بسکتبال بیشتر از وضع موجود است/ اتفاقات خوبی در ورزش استان رخ داده است

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۵۴۲۴
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان: ظرفیت بسکتبال بیشتر از وضع موجود است/ اتفاقات خوبی در ورزش استان رخ داده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: حضور یک مدیر اصفهانی در راس فدراسیون بسکتبال نشان‌دهنده پتانسیل بزرگ بسکتبال اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال اظهارداشت: بسکتبال اصفهان همیشه در کشور سردمدار بوده است،

بازیکنان، مربیان، داوران و حالا مدیران بزرگ به کشور معرفی شدند، حضور یک مدیر اصفهانی در راس فدراسیون بسکتبال نشان‌دهنده پتانسیل بزرگ بسکتبال اصفهان است.

وی افزود: با همدلی و هم‌پوشانی می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم، معتقدم سریع تر تکلیف مدیریت همه رشته‌های ورزشی مشخص شود، تا کنون سابقه نداشت در یک روز دو مجمع انتخاباتی برگزار شود که امروز این اتفاق رخ خواهد داد و مجمع هیئت جودو نیز برگزار خواهد شد،  همچنین انتخابات مجمع هیئت وزنه‌برداری را خواهیم داشت.

محمدی تصریح کرد: به هیچ عنوان در روند انتخابات هیئت‌ها ورود نمی کنیم، همان گونه که تا باحال نیز ورود نکرده ایم، شان جامعه هر رشته ورزشی بیش از این است که فرمایشی رفتار کنند، باید پای انتخاب خود بایستند  و حمایت کنند، در کنار آن باید نقد منصفانه هم باشد تا شرایط پیشرفت فراهم شود.

وی با بیان اینکه وضعیت مربوط به خانه‌های تخصصی رشته‌های ورزشی نیز در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: تا این لحظه به دلیل موانع قانونی امکان این کار را نداشتیم، همچنین اصلاحاتی در قوانین به وجود آمده تا در هر شهر یک نفر نتواند در بیش از ۲ مزایده اماکن ورزشی شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اتفاقات خوب ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱ رخ داده است، افزود: افزایش بیش از ۸۰ هزار نفر بیمه‌شدگان ورزشی استان، افزایش ۷۶ درصدی باشگاه‌های ورزشی خصوصی و وجود ۳۵۰ قهرمان ملی و بین‌المللی  در استان اصفهان و کسب رتبه دوم مسابقات استعدادهای برتر نیز از موفقیت‌های ورزش اصفهان در سال جاری بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز