هیجان ال کلاسیکو بسکتبال در نصف جهان

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۹۳۹۲
هیجان ال کلاسیکو بسکتبال در نصف جهان
دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان در مهم ترین بازی لیگ برتر بسکتبال در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که دو تیم بارها شانه به شانه حرکت کردند و هیجان را تا نقطه جوش آن بالا بردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در ششمین و  آخرین بازی مرحله دوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال، تیم ذوب آهن اصفهان فردا پنج شنبه ۲۵ اسفندماه میزبان رقیب جدی خود شهرداری گرگان است، دیداری که از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن مرحوم رهنمای مجموعه ورزشی ملت آغاز خواهد شد.

دو تیم در طی سالهای اخیر همواره رقابتی جذاب و دیدنی با هم داشتند، رقابت های پربرخورد و شانه به شانه بازیکنان در زمین، تقابل تفکرات و حرکات مربیان در کنار زمین و البته کری خوانی تماشاگران و التهاب بر روی سکوها هر بار این هیجان را بیشتر و بیشتر می کند.

مصاف دو تیم در دور مقدماتی با تساوی همراه بوده، چرا که گرگانی ها در هفته اول لیگ و در قلعه عقابها با نتیجه نزدیک ۸۳-۸۸ به پیروزی رسیدند، اما در بازی برگشت و در نصف جهان در یک بازی بسیار دیدنی مقابل گاندوها تسلیم شدند، رقابتی که در آن پری پتی حرفی برای گفتن نداشت.

در مرحله دوم، تیم مهران حاتمی در گرگان در یک بازی پر برخورد در زمین ، در پایان بازی نیز صحنه های دور از محیط ورزش و به ویژه بسکتبال را از سوی هواداران میزبان به نمایش گذاشت. گرگانی‌ها در فاصله ۷ ثانیه به پایان بازی ۸۰-۸۲ به پیروزی رسیدند تا گاندوها خود را برای جبران پیروزی از دست داده ای که داشتند، آماده کنند، هر چند وضعیت ذوب آهن این روزها نسبت هفته های گذشته خود اصلا خوب نیست و دست کوهیان برای اجرای تفکرات و استفاده حداکثری از توانمندی بازیکنان خوش تکنیکی که دارد، بسته است.

مصدومیت ارسلان کاظمی و فرید اصلانی که در بازی مقابل گرگان رخ داد را می توان بدشانسی بزرگ ذوبی ها در این بازی دانست، اما تیم ریشه دار ذوب آهن همیشه نشان داده که میدان را برای هیچ رقیبی خالی یا راحت نمی گذارد و فردا شاهد رقابت جذاب و نزدیکی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما