از افتخارآفرینان مدال آور استان اصفهان تجلیل شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۹۴۱۸
از افتخارآفرینان مدال آور استان اصفهان تجلیل شد
برنامه شبی با قهرمانان ویژه تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ در هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مراسم ویژه تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ تحت عنوان « شبی با قهرمانان» شامگاه امروز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و معاونین، نادرالاصلی عضو شورای شهر اصفهان، علی صالحی عضو شورای شهر و سخنگوی شورای شهر، فرزانه کلاهدوزان عضو شورای شهر اصفهان،جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی در اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، علی قاسمی زاده شهردار اصفهان، مجتبی شاهمرادی معاونت فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، احسان بعیدی معاونت ورزش شهرداری اصفهان، روسا و مسئولان هیئتهای  ورزشی استان،ورزشکاران و رسانه ها در هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱

وظیفه ما شناساندن اسطوره های ورزشی شهرمان است

مجتبی شاهمرادی معاونت اجتماعی، فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه ما در مدیریت شهری وظیفه خود می دانیم دست بوس و تمام قد در خدمت قهرمانانی باشیم که برای مردم اصفهان دلخوشی و افتخار آفرینی می کنند، گفت: شما هستید که حس دوست داشتن شهر و وطن را در دل شهروندان ما زنده می کنید، شما هستید که فرزندان شهرمان به شما نگاه می کنند و شما را الگوی خود می دانند و مادران شهرمان به شما افتخار می کنند و برای افتخار آفرینی شما دعا می کنند و ما وظیفه خود می دانیم که از شما حمایت و تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان با همکاری هم شرایط و امکاناتی فراهم کرده اند تا بچه های شهرمان بتوانند استعدادهای خود را پیدا کرده و پرورش دهند. به کمک همه شما نیاز داریم تا زیر ساختهای ورزش استان شناسایی شده و ارتقا پیدا کنند. در مدیریت جدید شهری بیشتر از هر زمان دیگری به بخش زیر ساخت های شهری در حوزه ورزش نگاه شده است.

شاهمرادی با اشاره به حضور پیشکسوتان و اسطوره های ورزشی زیاد در اصفهان تاکید کرد: درخواست من این است که اسطوره های شهرمان را بیش از قبل به فرزندان خود معرفی کنید، شهر اصفهان مملو از افتخار آفرینان است و این تعدد، گاهی ما را از یادآوری و معرفی آنها غافل می کند.

در ادامه این مراسم از ۱۸ نفر از بانوان اداری، نواب رئیس و ورزشکاران نمونه در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شد.

آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱

همچنین نشان یادبود رتبه دومی استان اصفهان در مسابقات استعدادهای برتر کشور، توسط محمدرضا ساکت و مهدی اخوان به سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و رئیس ستاد المپیاد استعدادهای برتر در استان اصفهان اهدا شد.

آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش اصفهان در سال ۱۴۰۱

سامیار صادقی که در مسابقات جهانی ووشو اندونزی در رشته ووشو و در رده نونهالان به مدال برنز رسید، کم سن ترین افتخار آفرین استان معرفی شد. 

در بخش اصلی این مراسم از ۱۰۱ نفر از ورزشکاران مدال آور و افتخار آفرینان استان تجلیل شد، که از این میان ۳۰ مدال مربوط به در مسابقات جهانی در رشته های گونگ فو، صخره نوردی، ووشو، تکواندو، هاکی، کوهنوردی، جودو نابینایان، پارا تکواندو، کاراته، دو ومیدانی، دو ومیدانی جانبازان و معلولان، شطرنج ناشنوایان بود و مابقی مربوط به قهرمانان و مدال آوران بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی - قونیه در رشته های شمشیربازی، دو و میدانی، والیبال، تیراندازی با کمان، جودو، وزنه برداری، شنا، هندبال، هندبال ساحلی، بوکس، وزنه برداری، تکواندو، پاراتکواندو، تکواندو ناشنوایان، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز، کبدی، پاراشنا و... شامل می شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز