عملیات اجرایی پروژهای عمرانی با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰۰میلیارد ریال در شهر جدید بهارستان آغاز شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۴۹۴۸۶
عملیات اجرایی پروژهای عمرانی با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰۰میلیارد ریال  در شهر جدید بهارستان آغاز شد
در آستانه سال جدید آیین عملیات اجرایی احداث سه پارک در مرکز محلات این شهر، جدول گذاری رفیوژ میانی جاده قلعه شور وتکمیل شبکه آب وفاضلاب سطح شهر عصر سه شنبه با حضور مسوولین توسط شرکت عمران شهر جدید بهارستان با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد .

به گزارش برنا از اصفهان‌ ، این آئین با حضور سید محسن طباطبایی مدیرعامل شرکت عمران و برخی مسئولین بهارستان بدور از هرگونه تشریفات برگزار گردید ، پروژه هایی که کلنگ زنی شد در بهارستان  به‌ شرح ذیل می باشند :

با هدف افزایش سرانه فضاهای تفریحی و فضای سبز و نشاط آفرینی در شهر جدید بهارستان، پارک مرکز محله شاهد واقع در مرکز بلوک 230 این شهر در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان در مدت ۶ ماه توسط شرکت عمران احداث خواهد شد.

IMG_20230315_215137_559

احداث پارک محله نوروز

یکی دیگر از پروژه های تاثیرگذار در افزایش سرانه های تفریحی و فضای سبز شهر که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد، پارک مرکز بلوک 222 (محله نوروز) با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد تومان در پهنه ای به وسعت 14 هزار مترمربع در مدت زمان ۶ ماه توسط شرکت عمران بهارستان در فاز ۲ این شهر جدید احداث خواهد شد.

احداث پارک محله پرند

احداث پارک مرکز محله پرند واقع در بلوک 126 فاز ۲ شهر جدید بهارستان در مدت ۶ ماه در زمینی به مساحت 3هزار و500مترمربع با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان توسط شرکت عمران احداث خواهد شد.

جدول گذاری رفیوژ میانی جاده قلعه شور

یکی دیگر از پروژه های عمرانی که در این روز عملیات اجرایی آن آغاز شد، جدول گذاری رفیوژ میانی بلوار هدایت (قلعه شور) است که تاثیر به سزایی در ساماندهی شمال شهر جدید بهارستان خواهد داشت. این پروژه به طول متراژ: 14هزار متر با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان توسط شرکت عمران بهارستان اجرا خواهد شد.

IMG_20230315_215600_984

تکمیل شبکه آب و فاضلاب سطح شهر

در راستای تامین خدمات زیربنایی مطلوب و مورد نیاز، اجرای باقیمانده شبکه های آب و فاضلاب سطح شهر جدید بهارستان نیز در این روز آغاز شد. این پروژه نیز به طول 3 هزار متر مربع و با هزینه 6 میلیارد تومان در مدت ۶ ماه توسط شرکت عمران اجرا خواهد شد.

امید است ان شاء الله با اجرایی شدن این پروژه ها گام موثری در رضایت خاطر شهروندان عزیز شهر جدید بهارستان برداشته شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز