نظرسنجی از مسافران نوروزی در پایانه‌های اصفهان

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۰۴۸۲
نظرسنجی از مسافران نوروزی در پایانه‌های اصفهان
مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نظرسنجی مستقلی از مسافران نوروزی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان سیدمصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: امسال همچون سال‌های گذشته فرایند نظرسنجی از مسافران نوروزی انجام می‌شود تا اگر اشکالی در روند خدمت‌رسانی وجود دارد، باخبر شویم و بتوانیم خدمات بهتری را برای مسافران فراهم کنیم.

او ادامه داد: از مسافران اطلاعاتی همچون برنامه‌ریزی سفر، مبدا ورودی به شهر، منبع اطلاعاتی که از اصفهان به دست آوردند، وضعیت اقتصادی، زمان و نوع مکان اقامت و اماکن مورد توجه جهت بازدید را دریافت می کنیم که تمام این موارد می‌تواند برای برنامه‌ریزی مورد استفاده قرار گیرد.

او تاکید کرد: برنامه‌ریزی صحیح‌تر در حوزه گردشگری و اطلاع‌رسانی شفاف‌تر و دقیق‌تر از مزایای نظرسنجی از مسافران است تا طول اقامت گردشگران در اصفهان را بیشتر و به اقتصاد شهر کمک کنیم.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه فرایند نظرسنجی در کمپ گردشگری باغ فدک، میدان امام خمینی(ره)، چهارباغ عباسی، پارک کوهستانی صفه، مجموعه ناژوان و دیگر مراکز تفریحی همچون باغ گل‌ها انجام می‌شود، گفت: نظرسنجی‌ها توزیع شده است و طی روزهای مختلف نمونه‌گیری می‌شود تا از لحاظ علمی بتوان به آن ها اعتماد کرد.

او با بیان اینکه مجموعه ناژوان بیش از سایر مراکز گردشگری مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد و نظرسنجی خاصی نیز برای آن انجام می شود، اضافه کرد: در پایانه‌های مسافربری نیز با توجه به روند رفت و آمد مسافران نظرسنجی مستقلی خواهیم داشت.

 

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه تیم آمارگر پرسشگر این کمیته متغیر است، اظهار کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از سوی جهاد دانشگاهی با ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان همکاری می‌کنند و از سوی کمیته آمار نیز حدود چهار نفر برای مباحث نظارت و راهبری پروژه در نظر گرفته شده‌اند.

او با اشاره به رونمایی از اپ «اصفهان من» به عنوان اپ جامع خدمات شهروندی و گردشگری افزود: نظرسنجی‌های مذکور بر روی این اپلیکیشن نیز بارگذاری شده است و گردشگران می‌توانند از طریق اپ «اصفهان من» که از آدرس 

app.isfahan.ir

قابل دسترس است، فرم‌های نظرسنجی را تکمیل و ما را در بهبود خدمت رسانی یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز