در بسکتبال غرب آسیا؛ گاندوها به دنبال خلق شگفتی مقابل ارتدوکس اردن

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۱۷۰۵
در بسکتبال غرب آسیا؛ گاندوها به دنبال خلق شگفتی مقابل ارتدوکس اردن
تیم ذوب آهن در آخرین بازی مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال غرب آسیا در اردن میهمان تیم ارتدوکس است، تیمی که در تهران موفق به شکست آن شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته پایانی مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال غرب آسیا امروز دوم فروردین ماه آغاز می شود و شهرداری گرگان در عراق میهمان نفت عراق، نماینده این کشور است.

اما ذوب آهن، تیم سخت کوش و با کیفیت بسکتبال ایران که با داشته های کم  نسبت به دیگر تیمهای لیگ داخلی و مسابقات غرب که درگیر آن شده بسکتبال زیبا و با کیفیتی را به نمایش می گذارد، فردا سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر امان اردن باید به مصاف تیم ارتدوکس برود.

شاگردان کوهیان ۲۲ دیماه در تهران و با حمایت بسیار خوب هوادارانش که مسافت اصفهان - تهران را برای حمایت از تیم خود به جان خریده بودند، توانست در یک بازی برتر و دیدنی با درخشش بازیکنانش ۸۹ بر ۸۱ به پیروزی برسد تا برای دومین مرتبه سایت بسکتبال آسیا به تمجید آنها بپردازد.

درخشش ارسلان کاظمی، فرید اصلانی ، سجاد مشایخی ، آرمان زنگنه در کنار تجربه محمدرضا اکبری و البته روز خوب محمد حسین احمدی موجب برتری گاندوها در طول مسابقه شد، هرچند نباید عملکرد خوب محمدحسین جعفری، امیرعلی قلی زاده و محمد حسن زاده را فراموش کرد.

شاگردان کوهیان با توجه به تغییرات شرایط خود نسبت به بازی رفت که سخت تر شده است، در اندیشه یک پیروزی دیگر هستند، پیروزی که با توجه به تقویت تیم حریف و بازی در خانه آنها و حمایت شدید هواداران آنها بسیار سخت و دور از انتظار است؛ اما ذوب آهن همیشه نشان داده میدان را به راحتی برای حریفانش خالی نمی کند و رقابت  جانانه و جذابی را در زمین حریف سرسخت و مدعی خود به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام

نظر شما
پرونده ویژه