اپلیکیشن "اصفهان من" جعبه ابزاری برای هدایت مسافران نوروزی

۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۱۷۹۷
اپلیکیشن اصفهان من جعبه ابزاری برای هدایت مسافران نوروزی
سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اپلیکیشن اصفهان‌من، جعبه ابزاری متشکل از نیازمندی‌های مسافران است که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیدعلی معرک‌ نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار داشت: برای نوروز ۱۴۰۲ اپلیکیشن «اصفهان من» راه‌اندازی شد تا ۱۶ خدمت ویژه در اختیار مسافران قرار گیرد.

او با بیان اینکه اصفهان‌من، جعبه ابزاری متشکل از نیازمندی‌های مسافران است که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، افزود: یکی از این نیازمندی‌ها، راهنمای برنامه سفر است که در راستای راحتی مسافران و نسبت به تعداد روزی که در شهر زندگی اقامت دارند، به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که به چه مکان‌هایی در شهر و استان اصفهان سفر کنند.

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه سفر یک تا چهار روزه در اصفهان‌من به مسافران پیشنهاد می‌شود، خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و گردشگری و آثار تاریخی، همراه با اطلاعات دیگر همچون زمان بازدید و مسیریابی نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه اتوبوس‌های گردشگری در سه محور اصلی از ساعت ۹ تا ۲۳ به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: خط یک از مبدا باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از میدان لاله، خیابان لاله، میدان امام علی (ع)، به میدان امام حسین (ع) می‌رسد که با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه‌ای حرکت می‌کند و بافت تاریخی شهر را پوشش می‌دهد.

معرک‌نژاد افزود: مسیر شماره دو نیز با سرفاصله زمانی ۶۰ دقیقه‌ای از باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از پایانه کاوه، ناژوان، پایانه زاینده‌رود و کوه صفه به پایانه صفه می‌رسد.

به گفته او، مسیر شماره سه با سرفاصله زمانی ۶۰ دقیقه از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و با عبور از خیابان آتشگاه و منارجنبان، بافت تاریخی و اکولوژیک غرب اصفهان را در برمی‌گیرد.

او با بیان اینکه خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس تا ایستگاه دفاع مقدس، همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ با سرفاصله ۱۱ دقیقه‌ای در حال خدمت‌رسانی است، گفت: علاوه بر خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی، در ایام عید نوروز در چهار ایستگاه اصلی شامل خیابان سپه، خیابان حافظ، باغ گل‌ها و آکواریوم اصفهان، ایستگاه‌های تاکسی در نظر گرفته شده است و مسافران نوروزی می‌توانند از تاکسی‌های سواری و ون استفاده کنند.

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: هر فردی که به اپلیکیشن اصفهان‌من به نشانی https://app.isfahan.ir/ وارد و شماره تلفن همراه آن ثبت شود، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود که هر روز به قید قرعه دو خانواده میهمان شهرداری هستند و علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی شهر، غذای سنتی نصف‌جهان را نیز میل خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز