در مسابقات غرب آسیا؛ بسکتبال ذوب آهن،تیمی با ۳ مدیر و بدون بدنساز، فیزیوتراپ و پزشکیار

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۲۰۱۱
در مسابقات غرب آسیا؛ بسکتبال ذوب آهن،تیمی با ۳ مدیر و بدون بدنساز، فیزیوتراپ و پزشکیار
تیم بسکتبال ذوب‌آهن در راهی روز گذشته عازم اردن شد که باز هم با شاهد اعزام تیم ناقص بودیم و ذوبی ها با ۱۰ بازیکن و البته بدون پزشک، بدنساز و فیزیوتراپ عازم اردن رقابت‌های غرب آسیا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم بسکتبال ذوب‌آهن ایران امروز در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال لیگ غرب آسیا فردا به مصاف ارتدوکس اردن می‌رود، به همین منظور کاروان این تیم روز گذشته عازم اردن شدند، تیمی که همانند بازی اول این تیم در مقابل بیروت کلاب لبنان با تیمی ناقص راهی مسابقات شد.

بر اساس قوانین جدید مسابقات هزینه حضور ۱۸ نفر از هر تیم شامل بازیکنان و کادر فنی بر عهده اسپانسر مسابقات است و نفرات اضافی بایستی با هزینه باشگاه‌ها اعزام شوند. در اولین بازی این تیم مقابل بیروت کلاب نیز تیم ذوب آهن ناقص به مسابقات اعزام شد تا شاهد حضور افراد غیر ضروری در کاروان باشیم و نحوه ترانسفر نیز مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرد.

در تیم اعزامی روز گذشته نیز به نظر می رسد باشگاه ذوب‌آهن نفرات را به گونه‌ای انتخاب کرده که بر اساس ۱۸ نفر باشند، نکته جالب در نفرات اعزامی حضور علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن در جمع ۱۸ نفر اعزامی است، معمولا مدیرعاملان باشگاهها در چنین مواردی جدای از تیم و با هزینه باشگاه اعزام می شوند در کنار مدیر عامل باشگاه پیمان صداقت نیا در پست مدیر فنی و علی صالحی مدیر تیم موضوعی که به نظر می رسد مسئولان باشگاه بیشتر به فکر حضور مدیران در مسابقات هستند تا تیم کامل و بدون دغدغه.

ذوبی ها در مقابل بیروت آسیب جدی از نبود فیزیوتراپ داشتند و حالا هم علاوه بر غیبت مجدد کازرونی فیزیوتراپ، اصلان احمدی پزشکیار و علی مهدوی مربی بدنساز تیم هم در این اعزام همراه تیم نیستند تا مشکلات آنها چند برابر شود، نفراتی که حضور آنها با توجه به وضعیت مصدومیت های که بازیکنان دارند و شرایط در طول بازی ضروری است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز