رفع مشکل آب شهر مهاباد اردستان با مشارکت ارتش

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۴۱۶۲
رفع مشکل آب شهر مهاباد اردستان با مشارکت ارتش
سرپرست آب و فاضلاب اردستان از اجرای ۱۵۰۰ متر لوله گذاری در مهاباد اردستان با مشارکت ارتش خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از اردستان ،علی عباسی امروز در جمع خبرنگاران باتوجه به اینکه چهل روستای شهرستان اردستان با ۵ تانکر آبرسانی سیار میشوند گفت:بارش های خوبی را شاهد بوده ایم و همین باعث شد سه روستای همبر،آستانه و بند آستانه از آبرسانی سیار خارج شوند.

وی بااشاره به اینکه امسال شاهد حجم بالای مسافرین نوروزی در شهر بودیم افزود:همه تلاش خود را در این روزها کردیم تا روستایی بدون آب نباشد .

سرپرست آب و‌فاضلاب شهرستان اردستان با توجه به درخواست اهالی شهرک امام حسن و افت فشار در این شهرک گفت:در طول یک ماه گذشته پروژه لوله گذاری رینگ غربی این شهرک اغاز شد و تا کمتر از یک ماه آینده افت فشار برطرف خواهد شد.

عباسی  به ضرورت اصلاح و توسعه شبکه داخلی شهر مهاباد اشاره کرد و گفت:این پروژه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی اجرایی خواهد شد  و این طرح از مخزن ۳۰۰مترمکعبی مهاباد تا میدان آقابزرگ و با لوله ۲۵۰ میلی متری اجراخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه این پروژه امضا شده، پس از تعطیلات نوروزی عملیات اجرایی آن آغاز می شود اظهار داشت: با تکمیل این طرح از هدر رفت آب در محدوده پارک جنگلی پیشگیری و افت فشارشبکه آبرسانی این شهر برطرف خواهد شد.

سرپرست آب و فاضلاب شهرستان با بیان اینکه این اداره  به ۲۸ هزار مشترک شهری، روستایی و دیگر بخش‌های خدمات آب می دهد گفت:همشهریان و مشترکان عزیز همکاری بیشتری در پرداخت به موقع قبوض آب بها داشته باشند تا فرآیند خدمت رسانی به بهترین نحو تداوم یابد"

انتهای خبر 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز