مورایس: باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم/ قرار است فردا پیروز میدان باشیم

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۴۴۳۱
مورایس: باید روی فوتبال خودمان تمرکز کنیم/ قرار است فردا پیروز میدان باشیم
سرمربی سپاهان گفت: پس از این توقف طولانی لیگ سعی می‌کنیم آماده ترین باشیم؛ چراکه چند بازی بسیار مهم پیش روی تیم سپاهان وجود دارد و باید بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان از هفته 24 لیگ برتر، با بیان اینکه سال نو، ماه مبارک رمضان و آغاز فصل بهار را تبریک می گویم، اظهار داشت: در آبادان از سپاهان استقبال بسیار خوبی شد و از این بابت از آنها تشکر می کنم، اما آنها این روزها شرایط خوبی ندارند ولی بازی فردا برای سپاهان بازی سختی خواهد بود.

وی افزود: پس از توقف زیاد بازی های لیگ برتر سعی کردیم به بهترین شکل آماده باشیم و امیدوارم فردا اتفاق خوبی برای تیم سپاهان رقم بخورد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: درک می کنم به خاطر زمان سال نو نباید توقع داشته باشیم که هواداران حمایت کامل داشته باشند، ولی از هواداران فردا انتظار حضور در ورزشگاه را داریم.

مورایس در خصوص توقف زیاد بازی ها و تاثیر آن بر سپاهان و وضعیت تیم های بالای جدول گفت: این توقف برای تیم سپاهان سخت بود، اما برای همه تیم ها این توقف وجود داشت، پس ما باید تمام تمرکز را بر روی فوتبال خود بگذاریم، البته بازیکنانی از ما در تیم ملی بوده و از سپاهان دور بودند و اهداف دیگری را دنبال می کردند، اما تلاش می‌کنیم به بهترین شکل خود آماده شویم.

وی اضافه کرد: ما باید به بهترین شکل خود برسیم و به تمام هواداران و تیم ها احترام می گذاریم، همه بازی های پیش رو مهم هستند و به بهترین شکل عملکرد خود را نشان خواهیم داد.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص وضعیت بازیکنان تیم سپاهان، اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی از نظر بیماری در سپاهان وجود ندارد، البته علی‌نژاد محروم است. شش بازیکن از سپاهان در تیم ملی بودند که همه آنها سلامت هستند، ما برای مصدومان و محرومان تیم های دیگر آرزوی سلامتی و حضور داریم چراکه رقابت با بهترین ها و حضور همه بازیکنان زیباست.

مورایس در خصوص بازیکنان ملی پوش و چگونگی استفاده از آنها در بازی فردا، خاطرنشان کرد: بازیکنانی مثل شهریار مغانلو، نیازمند، رضاییان، زکی پور و کریمی در تیم ملی بازی کردند و بازی آنها را در تیم ملی مشاهده کردم تا آمادگی آنها را بررسی کنیم، ما فردا قرار است پیروز میدان باشیم پس مهم نیست چه کسی در زمین است برای ما پیروزی مهم است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز