سال سپاهان طلایی آغاز شد/ سپاهان ۱-۰ صنعت نفت آبادان

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۳:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۴۷۳۱
سال سپاهان طلایی آغاز شد/ سپاهان ۱-۰ صنعت نفت آبادان
سپاهان، صدرنشین لیگ برتر سال جدید را با پیروزی ارزشمند یک برصفر مقابل تیم صنعت نفت آبادان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در ادامه رقابتهای هفته بیست و چهارم تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین باقی بماند.

ترکیب تیم سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده(۷۲- کاتاتائو)، امید نورافکن و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست،  امید خالدی، فیاض میردورقی، رحیم آلبوغبیش(۴۶-طالب ریکانی)، فردین یوسفی، حکیم نصاری(۶۸-فاخر تهامی)، مهدی ممی زاده، احمد شریعت زاده، شاروف موخیتدینوف(۴۶-محمدرضا جلیل)

سرمربی: عبدالله ویسی

گروه داوری: یاسر همرنگ، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، فرزاد منصوری

ناظر داوری: سعید علی‌نژادیان

شاگردان ژوزه مورایس که سال را با یک پیروزی و تداوم صدرنشینی به پایان بردند، برای پایان بخشیدن به ۹ سال ناکامی در رسیدن به قهرمانی نیاز به ۳ امتیاز این دیدار داشتند تا بتوانند با خیال راحت به استقبال قهرمانی خود در هفته های آینده بروند.

اما در مقابل صنعت نفت حال روز خوبی نداشت و با عبداله ویسی سرمربی جدید خود به اصفهان آمد.

در نیمه اول، سپاهانی‌ها پس از خلق چند موقعیت گلزنی و فشار زیاد بر روی نفتی های آبادان در نهایت به یک گل رسید گلی که بحث زیادی به همراه داشت.

گلی که از روی ارسال میلاد زکی‌پور از سمت چپ سپاهان، در شلوغی محوطه شش قدم، ضربه سر رامین رضاییان به زمین برخورد کرد و به سمت دروازه رفت که در ادامه روی یک صحنه مشکوک، کمک داور تشخیص داد توپ از خط دروازه رد شده تا گل نخست سپاهان ثبت شود.

در ادامه با وجود فشار زیاد سپاهان و همچنین چند موقعیتی که شاگردان ویسی ایجاد کردند دروازه گشوده نشد تا این بازی با نتیجه یک بر صفر  یا گل رامین رضائیان به پایان برسد.

شاگردان مورایس با ۳ امتیاز این بازی ۵۲ شدند تا همچنان صدر جدول طلایی باقی بماند و استقلال را با ۴۹ امتیاز در  تعقیب خود داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز