بلاز مسیچک در جمع گاندوها

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۵۵۰۳۲
بلاز مسیچک در جمع گاندوها
بلاز مسیچک، شوتینگ گارد ملی اسلونی، به لیست بازیکنان خوش تکنیک فرزاد کوهیان اضافه خواهد شد تا ادامه مسیر لیگ داخلی و غرب آسیا گاندوها را همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، پس از کش و قوس های فراوان و در شرایطی که ذوب آهن فرصت های بسیار زیادی را از دست داد و موجب شد بازیکنان این تیم تحت فشار زیادی لیگ داخلی و مسابقات غرب آسیا آسیب های زیر و درشت زیادی را ببینند در نهایت بازیکن خارجی این تیم در حال اضافه شدن به لیست سبزپوشان است، هرچند باشگاه ذوب آهن هنوز این موضوع را رسماً اعلام نکرده است.

بلاز مسیچک ۱۹۸ سانتیمتری متولد ۱۲ ژوئن ۱۹۹۷ است و فصل گذشته با تیم سیبونا زاگرب قهرمان کرواسی شد.

بازیکن تازه واردی گاندوها در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ عضو تیم ملی اسلونی بود و در ۷ بازی نیز با پیراهن کشورش به میدان رفت، سال ۲۰۲۲ در مسابقات یورو باز به تیم ملی کشور دعوت شد؛ اما تنها در یک بازی به میدان رفت.

مسیچک در سال ۲۰۱۵ دوران حرفه ای خود را با رفتن به لوبلیانا آغاز کرد، سوفیا اسلونی تیم بعدی این بازیکن ۱۹۸ سانتیمتری بود و از سال ۲۰۱۶ با رفتن به سرزمین چکمه ای ایتالیا برای بریندیزی و توسکانی بازی کرد، فصل ۲۰۱۹ لباس مگا بسکت صربستان تیم مدعی این کشور را به تن کرد؛ اما سال بعد راهی اسپیلت کرواسی شد.

گارد جدید گاندوها با جدایی از اسپیلت به کلوسوس یونان رفت و سپس به سیبونا زاگرب برگشت و با این تیم قهرمان لیگ کرواسی شد.

نکته جالب دیگر در مورد مسیچک اینکه یکی از بهترینهای مسابقات زیر سال اروپا در سال ۲۰۱۵ بود.

هرچند مسچک که قرار بود امروز مراحل تست پزشکی را طی کند نیاز به هماهنگی با تیم جدیدش دارد، اما به احتمال زیاد همراه گاندوها راهی عراق می شود تا تیم فرزاد کوهیان در بازی دوم مرحله پلی آف مسابقات لیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل نفت عراق  که ۱۶ فروردین ماه در بغداد برگزار می شود را همراهی کند و در صورت نیاز به میدان برود.

ذوبی ها در اولین بازی این مرحله ۹ فروردین ماه در سالن بسکتبال مجموعه آزادی در یک بازی که ۱۰ دقیقه پایانی کاملا متفاوت داشت توانستند، اختلاف ۲۰ امتیازی خود را در کوارتر چهارم جبران کنند و در وقت‌های اضافی به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز