تارتار: هزینه تیم ها جایگاهشان را می سازد/امیدوارم تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۴۵۰۷
تارتار: هزینه تیم ها جایگاهشان را می سازد/امیدوارم تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به بازیکنانم یادآوری کردم تعطیلات بعد از بازی با هوادار است و بنابراین با تمرکز کامل به میدان می رویم چرا که نتیجه آن برای من،کادر فنی و بازیکنانم مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شامگاه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار در آخرین بازی این فصل اظهارداشت: شاید بازی فردا خیلی اهمیت و تاثیری در جدول نداشته باشد؛ اما برای شخص من و کادر فنی و بازیکنانم بسیار اهمیت دارد تا با یک خاطره خوب لیگ را به پایان برسانیم جایگاه مناسبی در جدول داریم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

وی افزود: با بازیکنان نیز صحبتهای لازم را انجام داده ام، در هفته های اخیر فوق العاده بودند و نتایج خوبی گرفتیم. از بچه ها تشکر می کنم؛ اما هنوز تمام نشده است. در جلسه فنی که با بچه ها داشتم این صحبت را کردم که بعد از این بازی به فکر تعطیلات باشند و تمام تمرکزشان بر روی بازی باید باشد تا با دست پر و خاطره خوب این لیگ را به پایان برسانیم.

وی در خصوص جایگاه تیمش در پایان فصل و مقایسه با فصل گذشته گفت: نسبت به فصل گذشته فکر می کنم دو امتیاز کمتر گرفتیم و یک بازی هم داریم، تیم های دیگر بیشتر هزینه کرده اند تیمی که از ما پایین تر بود فصل گذشته تراکتور سازی این فصل چهارم جدول است.اتفاقاتی که در طول فصل برای ما افتاد با بودجه متوسطی که داشتیم فکر می کنم جایگاه بدی نداریم؛ اما بهرحال با اتفاقاتی که بود از جمله مصدومیت‌های پی در پی که واقعا کم آوردیم و بدشانس بودیم جایگاهمان خوب است.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه از ۹ بازی ۱۵ امتیاز گرفتیم،خاطرنشان کرد: توانستیم در بازی های اخیر خوبی را طی کنیم.قرارمان حفظ جایگاه فصل گذشته بود با توجه به بودجه آنچنانی که داشتیم تا بدین جا ۳۵ امتیاز گرفتیم اگر بازی فردا را هم با پیروزی تمام کنیم توانستیم از سال قبل بیشتر امتیاز بگیریم.

تارتار در مورد قهرمان این فصل گفت: برای احترام به هواداران هیچ صحبتی در این خصوص نخواهم کرد در لیگ برتر شاغل هستم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود.

انتهای پیام

نظر شما