مورایس: به پرسپولیس تبریک می گویم / آرزو می کنم مس به لیگ برتر برگردد

۱۴۰۲/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۴۹۴۰
مورایس: به پرسپولیس تبریک  می گویم / آرزو می کنم مس به لیگ برتر برگردد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص حمایت هواداران گفت: تنها می‌توانم بگویم که باید به این ابراز احساسات و علاقه هواداران احترام بگذارم. آنها همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند؛ اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید بگویم برای مس کرمان متاسفم که به لیگ یک سقوط کرد، این جریان بسیار ناراحت‌کننده است. آنها باید امروز مقابل یک تیم خوب بازی می‌کردند و با یک برد دراماتیک، ماندن خود در لیگ برتر را جشن می‌گرفتند، شخصا به خاطر این جریان ناراحت هستیم.

وی افزود: آرزو می کنم که  هرچه زودتر مس به لیگ برتر بازگردد؛ چراکه لیاقت مردم هر شهری است که یک تیم بسیار خوب در لیگ برتر داشته باشند و مطمئنم مردم شهر کرمان لیاقت داشتن یک تیم خوب را دارند. سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم که توانستند یک بازی سخت دیگر را با پیروزی به پایان برسانند. در ادامه به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم خودشان حمایت کردند و در نهایت به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در فصل آینده لیگ بهتری را شاهد باشیم.

مورایس در واکنش به حمایت و تشویق هواداران و لقب قهرمانی که به تیم دادند، گفت:  تنها می‌توانم بگویم که باید به این ابراز احساسات و علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند؛ اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه بسیار از تیمها از ۶۵ امتیازی که سپاهان کسب کرده قهرمان می شوند، اظهارداشت: ما ۶۵ امتیاز به دست آوردیم و تیم دوم شدیم، پس فکر نمی‌کنم با ۶۵ امتیاز بتوانیم قهرمان شویم، باید امتیازات بیشتری به دست بیاوریم تا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز