ویژه برنامه‌ «هشت شب، هشتِ شب»، «قرار عاشقی با امام هشتم (ع)» در منطقه ۱۱ اصفهان

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۲۲:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۹۱۶۵
ویژه برنامه‌ «هشت شب، هشتِ شب»، «قرار عاشقی با امام هشتم (ع)»  در منطقه ۱۱ اصفهان
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه دهه کرامت در این منطقه با عنوان «هشت شب، هشتِ شب» و «قرار عاشقی با امام هشتم(ع)» برگزار می‌شود .

 

به گزارش برنا از اصفهان : حسن محمدحسینی  اظهار کرد: ویژه برنامه دهه کرامت در منطقه ۱۱ به همت این منطقه  و اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تحت عنوان «هشت شب، هشتِ شب»، «قرار عاشقی با امام هشتم (ع)» تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به فضاسازی خیابان و بوستان امام رضا (ع) افزود: ساخت ماکت صحن انقلاب، اجرای برنامه‌های فرهنگی و غرفه‌های سلامت، مشاوره، راه‌اندازی موکب پذیرایی و ایستگاه‌های فرهنگی، ایستگاه کودک و نمایش خیابانی، برگزاری مراسم معنوی صفه‌خوانی، آداب زیارت، نقاره‌زنی، زیارت مجازی، کاروان خادم‌یاران حرم مطهر رضوی و شعرخوانی همراه با دو جشن بزرگ در دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: جشن دختران فیروزه‌ای، سوم خرداد همراه با نماز جماعت مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام داستان‌پور و بخش‌هایی شاد و متنوع در این منطقه برگزار می‌شود.

IMG_20230528_223724_456

وی خاطرنشان کرد: جشن شب پایانی ۱۰ خردادماه همراه با نماز مغرب و عشا با آیتم‌های شاد همچون سرود، موسیقی و مولودی‌خوانی در خیابان و بوستان امام رضا (ع) در منطقه ۱۱ برگزار می‌شود.

محمدحسینی اظهار کرد: برنامه «قرار عاشقی با امام هشتم (ع)» به‌صورت شهری ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود، لذا از دختران شهر برای حضور در جشن بزرگ دختران فیروزه‌ای و از عموم شهروندان جهت حضور در برنامه‌های قرار عاشقی دعوت به عمل می‌آید.

وی گفت: این ویژه‌برنامه با همکاری سازمان زیباسازی، اداره محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان، آستان قدس رضوی، کانون خدمت رضوی و هیئت‌های منطقه در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز