پیروزی الریان مقابل سپاهان /  جشنواره دو دقیقه های اخراجی

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۸۱۰۲۰
پیروزی الریان مقابل سپاهان /  جشنواره دو دقیقه های اخراجی
دو تیم مدعی الریان قطر و فولاد مبارکه سپاهان ایران در مهم ترین بازی روز نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاههای آسیا به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان الریان به برتری ۲۳-۳۱ رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در آخرین بازی روز نخست بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاههای آسیا امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۱۸:۰۰ دو تیم الریان قطر و فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند.

دیداری که هواداران سپاهان با پذیرفتن دعوت وویوویچ سرمربی طلایی پوشان به سالن آمدند و با تشویق‌های خود فشار روانی زیادی را برای الریان ایجاد کردند.

دو تیم نیمه نخست را تنه به تنه هم پیش رفتند، اما در نهایت الریان توانست با توجه به درخشش دروازه بان خود و بدشانسی بازیکنان سپاهان که بارها شوت آنها به تیرک ها برخورد کرد، نیمه نخست را با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود الریان به پایان رسید.

اما نیمه دوم هر دو تیم فشار بیشتری را روی دروازه های یکدیگر وارد کردند، در دقیقه پانزده نیکخ دوم برای دقایقی با توجه به تعداد بازیکنانی که از سپاهان با دو دقیقه اخراج روبرو بودند تنها ۴ بازیکن سپاهان درون زمین حضور داشتند.

در ادامه فشار شاگردان وویوویچ نتیجه بخش نبود و این بازی با نتیجه ۲۲-۳۲ به سود الریان به پایان رسید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز