پنجره واحد سرمایه گذاری استان اصفهان افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱:۰۶
کد خبر: ۳۳۵۳۷۶
پنجره واحد سرمایه گذاری استان اصفهان افتتاح شد
با حضور استاندار اصفهان و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران: پنجره ی واحد سرمایه گذاری استان اصفهان افتتاح شد
 
 
به گزارش خبرگزاری برنادر اصفهان، دکتر محمد خزاعی، معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران در مراسم افتتاح پنجره ی واحد و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اصفهان، که با حضور دکتر رسول زرگرپور برگزار شد، گفت: اهتمام و جدیت استاندار اصفهان در امر سرمایه گذاری در استان و همچنین اقدامات جدی و احساس مسئولیت ایشان ستودنی است.

خزاعی افزود: سوابق کشوری و تجربیات و اطلاعات خوب استاندار اصفهان باعث شده است که اصفهان از نظر توسعه ی اقتصادی حرکت شتابانی را شروع کند.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری در سال ۸۲ پیشنهاد گردید، اظهارداشت: این مرکز باید کانون سرمایه گذاران و در درجه ی اول سرمایه گذاران داخلی باشد.

معاون وزیر با تاکید بر اینکه این مرکز باید حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار دهد، اظهارداشت: سرمایه گذران باید احساس امنیت داشته باشند و احساس کنند که مکانی برای طرح مشکلات آن ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید خدماتی که سرمایه گذاران خارجی نیاز دارند در اختیار آن ها قرارگیرد، اظهارداشت:‌خوشبختانه فرصت های سرمایه گذاری در استان اصفهان با دستور استاندار تهیه شده است.

رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران با اشاره به اینکه تا زمانی که قانون اصلاح شود در نظر دارد که به استان ها تفویض اختیار نماید، افزود: نباید مجوز همه ی فعالیت ها به تهران ختم شود و چند استان به صورت پایلوت این طرح اجرا خواهد شد.

محمد خزاعی اضافه کرد: با توجه به اهتمام شخص استاندار اصفهان و ظرفیت ویژه ی مدیریت عالی استان ، یکی از استان هایی که تصمیم گرفته شد تفویض اختیار در آن صورت گیرد اصفهان است.

 

 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز