برگزاری دومین شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۳۷۸۸۹
برگزاری دومین شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان
دومین جلسه شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دومین جلسه شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان گزارشی از مصوبات جلسه قبل ارائه و از تدوین اساسنامه بنیاد ملی تعزیه و ارسال آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصویب خبر داد.

دکتر زرگرپور، استاندار اصفهان نیز در این جلسه ضمن برشمردن نقاط قوت استان در حوزه هنر بر آمادگی استانداری برای حمایت از فعالیت‌های هنری تأکید کردند.

دکتر زرگرپور با تأکید بر اینکه اصفهان لازم است دوباره به جایگاه خود به عنوان استان طراز اول کشور برگردد احداث نگارخانه و نمایشگاه فروش آثار هنری در محل کارخانه ریسباف را خواستار شد و گفت: لازم کارخانه ریسباف محل تبادل آثار هنرمندان استان اصفهان باشد.

استاندار اصفهان همچنین بر لزوم تهیه پیوست فرهنگی و ارائه طرح‌های هنری در پروژه‌های عمرانی که قرار است ساخته شود تأکید نمود.

همچنین در این جلسه که با حضور هنرمندان شاخص استان اصفهان در رشته‌های مختلف برگزار شد هر یک از اعضا با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف هنری پیشنهادات خود را در خصوص رفع مسائل و مشکلات پیش روی توسعه هنر استان ارائه کردند و مقرر شد در جلسه بعدی هریک از هنرمندان پیشنهادات و راهکارهای خود را برای رفع مشکلات مربوط به فعالیت هنری خود ارائه دهند.

از جمله مصوبات شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان بحث راه‌اندازی خانه تصویر استان اصفهان بود که در این راستا مکانی برای این منظور پیشنهاد و مقرر شد با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان و شهرداری اصفهان این مکان آماده و در اختیار تشکل‌های صنفی هنری استان اصفهان قرار گیرد.

شایان ذکر است در شورای هم اندیشی هنر استان اصفهان ٢٥ نفر از هنرمندان شاخص حضور دارند و جلسات آن هر یک ماه یکبار به ریاست استاندار تشکیل می‌شود.

گفتنی است دومین جلسه شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان بعد از ظهر ١٦ آبان ماه در استانداری و به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز