سجـاد مردانی ملی پوش اصفهانی نشان طلای تورنمنت آزاد تکواندو را مقتدرانه بدست آورد

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۷:۴۸
کد خبر: ۳۳۷۹۳۷
تکواندوکار سنگین وزن کشور با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد کرواسی 10 امتیاز المپیکی دیگر به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن چهارم اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه تورنمنت آزاد کرواسی (G1)، سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان برای کسب نشان ارزشمند این رقابتها ابتدا 9 بر 2 یونان را برد، سپس با نتیجه 14 بر 4 از سد نماینده ترکیه گذشت و در فینال این رقابتها با شکست نماینده نیجریه (11 بر 2) بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ملی پوش اصفهانی با کسب نشان زرین طلا 10 امتیاز دیگر به اندوخته هایش در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان هم اکنون در جایگاه ششم رنکینگ المپیکی است و با امتیاز این مسابقات اختلافش را با نفرات هفتم و هشتم رنکینگ وزن چهارم المپیک به 15 امتیاز رساند.

این دوره از مسابقات با حضور 602 تکواندوکار از 52 کشور برگزار شد  و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان، در پایان رقابت یکروزه تکواندوکاران سراسر جهان در تورنمنت آزاد کرواسی، موفق به کسب 4 مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز شد.

گفتنی است تیم ملی تکواندوی کشورمان صبح فردا (دوشنبه) ساعت 6 صبح از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران بازخواهد گشت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز