نایب ریس اتاق اصفهان:

دو کمیسیون جدید تشکل ها و بهبود فضای کسب و کار در اتاق اصفهان تشکیل می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۸:۵۱
کد خبر: ۳۳۸۰۸۶
دو کمیسیون جدید تشکل ها و بهبود فضای کسب و کار در اتاق اصفهان تشکیل می شود

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان از تشکیل دو کمیسیون جدید  با عنوان تشکلها و بهبود فضای کسب و کار در اتاق اصفهان خبرداد.

مصطفی رناسی در پنجمین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان گفت: پس از بررسی های کارشناسی و رای گیری در بین اعضای کمیسیون، مقرر شد دو کمیسیون با نام تشکلها و بهبود فضای کسب و کار در اتاق با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی استان تشکیل شود.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کمیسیون های اتاق اصفهان از 9 به 11 کمیسیون افزایش یافت و چشم انداز و اهداف هرکمیسیون همراه با برنامه اجرایی و قلمرو  هر یک  طراحی شده است.

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق اصفهان از گسترش دامنه  تصمیم گیری اتاق اصفهان از هیات نمایندگان به هیات رییسه کمیسیون هاو افزایش مشارکت آنان خبر داد و گفت: برای هم افزایی بیشتر بین فعالان اقتصادی، نخستین نشست مشترک هیات نمایندگان با هیات ریسه کمیسیون های اتاق روز 14 آبان با موضوع مدیریت موفق تشکل های اقتصادی و با هدف آماده سازی، ظرفیت سازی و توانمندسازی در چادگان اصفهان برگزار می شود.

مرتضی بیشه، نایب رییس کمیسیون دراین جلسه خواستار سازمان دهی تشکل های اقتصادی  با محوریت اتاق شد و گفت: بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، اتاق مسوولیت سازمان دهی تشکلها و انعکاس دیدگاههای آنان در موضوعات مختلف است.

وی از تشکلها و انجمن ها  اقتصادی استان اصفهان خواست با هدف یکپارچه شدن دیدگاه بخش خصوصی و جلوگیری از متفاوت و متضاد بودن آرا و نظرات فعالان اقتصادی، با حضور در پارلمان بخش خصوصی نقش مهمی در یکپارچه شدن دیدگاه های این بخش داشته باشند.

مسعود گلشیرازی، رییس کمیسیون تجارت اتاق اصفهان در این جلسه گفت: دفاع  ازحقوق اعضای اتاق که با سازمان های دولتی همکاری اقتصادی دارند به عنوان یکی از مهمترین وظایف کمیسیون برشمرد.  

وی با اشاره به اینکه در وزارت اقتصاد و دارایی معاونت کسب و کار ایجاد شده گفت:اتاق برای بهبود فضای کسب و کار می تواند کمیسیون تخصصی در این زمینه راه اندازی کند.

علی صفرنورالله، نایب رییس دوم کمیسیون خواستار تشکیل کمیسیون تخصصی تشکلها در اتاق اصفهان شد و گفت: یکی از مهمترین ارکان اتاق که می تواند تشکلها و انجمن ها را سازمان دهی کند،کمیسیون تشکلهای اتاق است.

وی افزود:کمیسیون تشکلها از بهبود فضای کسب و کار باید جدا باشد تا هر یک به صورت تخصصی مسایل و مشکلات هر بخش را دنبال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز