تیم ملی اسکیت زیر نظرحسین حیدری مربی اصفهانی تمرین می کند

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۳۹۲۰۴
تیم ملی اسکیت زیر نظرحسین حیدری مربی اصفهانی تمرین می کند
ملی پوشان اسکیت ایران آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را برای حضور در رقابت های جهانی اسکیت سرعت زیر نظر حسین حیدری مربی اصفهانی برگزار نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان، وبه نقل ازروابط عمومی هیات اسکیت ، محمد سروش مهر از استان فارس، مهدی ثمره ( مسعود) از خراسان رضوی و محمد امین حیدری از زنجان ورزشکارانی هستند که در اردوی آمادگی و تحت نظر حسین حیدری مربی اصفهانی و محمد آرزومند به تمرینات خود ادامه می دهند.

اردوی نخست تیم ملی اسکیت سرعت ایران تیرماه سال جاری در بروجن و اردوی دوم مهرماه در اراک برگزار شد و اردوی سوم نیز هم اکنون در تهران در حال برگزاری است. فدراسیون اسکیت پس از بررسی رکوردهای ورزشکاران حاضر در اردو و پس از بررسی کمیته فنی از رکوردهای سایر مدعیان جهانی، تصمیم گرفت 3 ورزشکار پسر در رده سنی جوانان را به این مسابقات اعزام کند.

گفتنی است رقابت های جهانی اسکیت سرعت با حضور بیش از 60 کشور جهان و تیم های قدرتمند این رشته از جمله، آمریکا، آرژانتین، بلژیک، کلمبیا، ایتالیا، تایوان، کره جنوبی، ونزوئلا و فرانسه از 24 آبان ماه در تایوان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران امروز چهارشنبه 20 آبان ماه تهران را به مقصد این کشور ترک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز