مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

کسب این موفقیت ها همه از برکت نام بسیج است

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۵:۱۰
کد خبر: ۳۴۳۰۰۴
کسب این موفقیت ها همه از برکت نام بسیج است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان: دستاوردهای بسیج نه تنها در ورزش بلکه در هر حوزه ای که ورود پیدا کرده است موفقیت آمیز وشاخص بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، در دومین جشنواره مالک اشتر که به همت سازمان بسیج کشور برگزار شد، شورای عالی بسیج ورزشکاران اصفهان رتبه برتر کشور را بدست آورد.

دکتر محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان  در این خصوص در گفتگو با برنا  گفت: به عنوان یک بسیجی اعتقاد دارم دستاوردهای بسیج در هر حوزه ای که  ورود پیدا کرده است موفقیت آمیز  و شاخص بوده  و  هر جا موفقیتی بدست آورده ایم به برکت نام  بسیج بوده است.

وی که  خود از بسیجیان جانباز در هشت سال دفاع مقدس است ، تلاش برای تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی را از وظایف ذاتی بسیجیان عنوان و تأکید  کرد: برای حفاظت از ارزشهای اسلام و انقلاب باید در برابر نفوذ بیگانگان بیدار و هوشیار باشیم و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر نفوذ دشمنان همچون دژی مستحکم  بایستیم.

ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در اجرای برنامه ها و اهداف راهبردی ورزش تاثیر گذار بوده است خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 30 هزار  نفر از مربیان ، ورزشکاران و  داوران استان در کسوت ورزشکار بسیجی جذب شده اند و در حیطه های ورزش قهرمانی  و همگانی ، آموزش و تربیت نخبگان ورزشی ، فعالیت در  قالب حلقه های صالحین ، برگزاری کارگاههای آموزشی و فعالیتهای فرهنگی مشارکت نموده اند.

دکتر سلطان حسینی که دارای درجه دکتری در رشته مدیریت ورزشی است ، تصریح نمود: خوشبختانه  بسیجیان هم در عرصه علمی و هم در عرصه های عملی همیشه پیشرو و شاخص بوده اند و  یکی از افتخاراتم  این است که در حالی بسیجی لقب گرفته ام که  از تحقیق و پژوهش نیز فاصله نگرفته و حاصل شاگردی در مکتب بسیج  علاوه بر تحصیل در مدارج بالا تالیف بیش از ده ها مقاله و کتاب با موضوعات اقتصاد و ورزش بوده است.

وی که از 16 سالگی افتخار حضور در جبهه های جنگ را در کارنامه دارد، کسب رتبه برتر بسیج ورزشکاران استان اصفهان را از برکات خون شهداء  ، تلاش بی وقفه  و تعامل خوب و مثال زدنی ورزش و بسیج عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در ارزیابی سال 93 ، تفکر و مدیریت بسیجی را نقطه قوت موفقیت در  ورزش استان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال 93 موفق شدیم در ارزیابی های صورت گرفته توسط واحد ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان رتبه نخست کشور را در میان سایر استانها کسب کنیم و این ماحصل مدیریت و تفکر  بسیجی است.

وی افزود:  دفاع مقدس را  شهدای گرانقدری همچون حاج حسین خرازی حاج ابراهیم همت و ... به رهبری امام خمینی (ره)  مدیریت کردند  و اکنون نیز می توانیم  با مدیریت بسیجی  هم در مقابل استکبار جهانی مقتدرانه بایستیم و هم با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت مسایل داخل کشور را مدیریت کنیم و این ثمره بسیج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز