مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان:

تولید محصولات متنوع با ارزش افزوده بالا دردستورکار فولاد مبارکه سپاهان

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۶:۱۳
کد خبر: ۳۹۹۹۸۷
تولید محصولات متنوع با ارزش افزوده بالا دردستورکار فولاد مبارکه سپاهان
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: مأموریت و برنامه شرکت فولادمبارکه در سال 95 تولید محصولات متنوع با ارزش افزوده بالاتر است.
به گزارش برنا از اصفهان  بهرام سبحانی در جلسه کمیته مدیریت این واحد فولادی با اشاره به برنامه های تدوین شده سال 95 و جهت گیری فولاد مبارکه، افزود: بهره وری نیروی کار و تولید از ابتدا تا انتهای زنجیره تولید، بازرسی های مداوم از تجهیزات، شناخت و پیش بینی بازار و انعطاف پذیری درتولید ورق های ویژه باید در دستور کار قرار گیرد.

به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، وی گفت: در وضعیت فعلی بازار کمی بهبود یافته است اما نباید از برنامه ریزی با فرض تکرار شرایط قبلی غافل باشیم.

سبحانی با قدردانی از کارکنان نواحی مختلف در راستای تحقق اهداف سال جدید، اظهار کرد: ارائه گزارش های امیدوار کننده و مناسب در این نشست توسط مدیران نشان از توجه به مسائل حفظ ایمنی و رکورد های تولید است.

وی توجه به تنوع محصولات را مهم دانست و افزود:تنوع محصولات باعث شده که فولاد مبارکه در بحران صنعت فولاد موفق عمل کند و آسیب کمتری نسبت به سایر رقبا ببیند.

مدیرعامل فولادمبارکه توجه به امر صادرات را ضروری خواند و تصریح کرد: با توجه به سابقه فولادمبارکه در صادرات محصولات، علاوه بر تأمین بازار داخلی، در خارج از کشور هم موفقیت هایی بدست آمد.

وی افزود: باید برای صادرات و بازار داخل برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا به اهداف تدوین شده دست پیدا کنیم.

سبحانی گفت: برای رفع مشکلات تولید، باید به همه نیازهای تولید با کیفیت توجه داشته باشیم و خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز در دستور کار قرارگیرد.

وی افزود:محصولات تولیدی فولادمبارکه، سفارشی است و باید با استاندارد مورد نیاز مشتری مطابقت داشته باشد .

سبحانی با اشاره به بازنشستگی تعدادی از کارکنان فولادمبارکه گفت: در ماههای گذشته تعداد زیادی از همکاران به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و در ماه های آینده هم شاهد بازنشستگی جمع دیگری از همکاران خواهیم بود.

وی با قدردانی از زحمات سی ساله آنها در این مجموعه بزرگ صنعتی، افزود:امیدواریم دوران بازنشستگی را هم با سربلندی، افتخار و سلامت سپری کنند.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: اقداماتی که این عزیزان در مدت فعالیت خودشان انجام داده اند برای خود و نسل های بعدی، بعنوان یادگار و باقیات صالحات باقی خواهد ماند .

معاونین و مدیران در جلسه کمیته مدیریت شرکت فولاد مبارکه، گزارش هایی از نواحی و واحدهای تحت مدیریت خود ارائه کردند و راهکارها و نکات مورد نظر پیرامون مباحث مطرح شده از طرف مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه ارائه شد.

فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.

این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.

شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز