یک جای خالی برای حاج صفی

هافبک صبای قم در راه اصفهان

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۴:۳۶
کد خبر: ۴۱۴۴۲۹
هافبک صبای قم در راه اصفهان
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم خرید دیگر ویسی برای لیگ برتر شانزدهم بود که امروز با سپاهان به توافق رسید.

به گزارش برنا از اصفهان ، فرید بهزاد کریمی که سال گذشته در تیم‌های تراکتورسازی و صبای قم توپ می‌زد، پس از توافق با عبدالله ویسی، با مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتی را انجام داد و برای حضور در این تیم به توافق رسید.

به نقل از سایت باشگاه سپاهان اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در این باره گفت: با بهزادی کریمی به توافق رسیدیم. تعهداتی را قرار بود در قبال او انجام دهیم که این کار را کردیم و قرار است ظرف روزهای آینده قراردادش را امضا کند. امور مربوط به این بازیکن را دنبال می‌کنم. بهزادی کریمی را بازیکن خودمان حساب می‌کنیم و به جای او بازیکنی نمی‌گیریم.

وی درمورد خلیل زاده اظهار داشت: به هیچ عنوان حاضر به جدایی شجاع خلیل‎زاده نیستیم و خود او هم با این قضیه کنار آمده است.

 اصغر باقریان بیان اینکه تاکنون با بازیکنانی همچون کولیبالی، میرجوان، قائدرحمتی، ریکانی و علی‌محمدی قرارداد امضا کرده‎ایم، تصریح کرد: با فرید بهزادی کریمی هم به توافقات ابتدایی دست یافته‎ایم و به زودی با این بازیکن قرارداد می‎بندیم.

وی درباره مذاکره با باشگاه راه‎آهن برای جذب مهرداد محمدی بیان کرد: به هیچ وجه در مذاکراتمان بحث مالی مطرح نشد و قرارشد باشگاه راه‎آهن نظر خود را در رابطه به این بازیکن به ما مطرح کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه با اضافه شدن ۲ بازیکن دیگر لیست سپاهان تکمیل می‎شود، ادامه داد: یکی از این دو جای خالی را با افزودن یک بازیکن دیگر تکمیل می‎کنیم و دیگری را برای احسان حاج‌صفی نگه می‎داریم چون اگر او پیشنهاد خوب اروپایی نداشته باشد به سپاهان باز خواهد گشت.

وی درباره‎ شرایط پادوانی و شیمبا در سپاهان گفت: این دوبازیکن با سپاهان قرارداد دارند اما تکلیفشان برای ماندن در سپاهان مشخص نیست.

باقریان خاطرنشانن کرد: تمرینات سپاهان از ۲۵ خرداد ماه آغاز می‎شود وممکن است برای برگزاری اردوی خارج از کشور به ترکیه سفر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز