سه اصفهانی در تمرینات تیم ملی هندبال جوانان

اصفهان میزبان اردوی تیم های ملی هندبال

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۱۷۴۲۵
اصفهان میزبان اردوی تیم های ملی هندبال
اردوی تیم ملی هندبال جوانان و تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا از اصفهان  رئیس هیات استان دراین باره اظهار داشت: اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان یکشنبه 23 خردادماه به میزبانی 2 شهر اصفهان و ساری برگزار شده و تا پنجشنبه 27 خردادماه ادامه دارد.

سید حسن افتخاری ادامه داد:  تعدادی هندبالیست از تیم ملی نونهالان نیز به این اردو دعوت شده‌اند و تعدادی هم از مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان کشور که سال گذشته برگزار شد استعدادیابی شدند که در هر مرکز حدود 30 هندبالیست به تمرین می‌پردازند.

وی افزود: از بین 60 هندبالیست نوجوانی که در اردوها تمرین می‌کنند، 2 تیم 15 نفره انتخاب می‌شود و تا مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز تعداد آن‌ها کمتر می‌شود.

افتخاری در خصوص برنامه‌های انجمن هندبال ساحلی فدراسیون گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای آمادگی حضور در رقابت‌های هندبال ساحلی آسیا از دیگر برنامه‌های انجمن هندبال ساحلی است. مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان آسیا دهه اول مهرماه در ویتنام برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت : رایزنی‌هایی در حال انجام است که یک تورنمنت در خارج از کشور برای آن‌ها برگزار شود، همچنین تلاش می‌کنیم یک تورنمنت دیگر در شهریورماه با دعوت از تیم‌های خارجی در ایران برگزار شود.

از سوی دیگر سیزدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی  هندبال در رده جوانان با حضور 19 بازیکن بعد از اردوهای تدارکاتی در اکراین و لهستان  در اصفهان در حال برگزاری است.

به نقل از روابط عمومی هیات هندبال استان این تیم بعد از بازگشت از لهستان و یک هفته استراحت زیر نظر کیوان صادقی، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان اردوی خود در اصفهان را  از 18 خرداد ماه آغاز کرده و تا 28 خرداد 1395  ادامه دارد .

 علی هرتمنی، ساسان صادقی، وحید مسعودی و محمد ایوبی  هندبالیست های اصفهانی هستند که در این اردو حضور دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز