مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اصفهان پیشگام در ورزش کشور

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۲۴۲
اصفهان پیشگام در ورزش کشور
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان در ورزش مانند همه عرصه ها در سطح کشور پیشگام و پرچمدار است .

به گزارش برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در حاشیه جشنواره ملی ورزشی زاینده رود افزود:  رویدادهای ورزشی باید بیش از گذشته ارتباط مستمر و عمیق تری با بدنه جامعه و شهروندان برقرار کنند و نقش جشنواره ها در این موضوع بسیار پررنگ است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان یادآور شد: ورزش، رشد و تعالی جامعه  را موجب می شود زیرا از این طریق انسان به زندگی و اطراف خود با دیدگاهی مثبت می نگرد و نشاط و شادی را نه تنها در خود بلکه به جامعه نیز تزریق می کند.

سلطان حسینی افزود: ورزش موجب افزایش روحیه و ایجاد شادی در درون انسانی می شود و همین امر نیز انسان را در تمام امور زندگی اش از جمله اقتصادی و اجتماعی به پیش می برد.

وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان در ورزش مانند همه عرصه ها در سطح کشور پیشگام و پرچمدار است و ما این موفقیت و پیشتازی را مدیون همکاری و تعامل نهاد های استان اصفهان با یکدیگر هستیم.

او تصریح کرد: ورزش در سبد خانواده ورزش باید به یک باور تبدیل شود چراکه قرار گرفتن ورزش در سبد خانوارها بخصوص زنان و کودکان از بسیاری از مشکلات زندگی می توان جلوگیری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: شهر سالم نیازمند شهروندانی سالم هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی است پس بحث توسعه ورزش در یک جامعه بسیار مهم است.

سلطان حسینی اظهار کرد: برای رسیدن به فضایی پر از شور و نشاط نیازمند شهروند سالم و محیط زیست سالم هستیم که هر دو در عرصه ورزش اتفاق می افتد.

جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با رویکرد توجه به ورزش خانواده ها در رشته های مُفرح، جدید و مُهیج به همت هیات انجمن های ورزشی استان و با حمایت شهرداری اصفهان به مدت سه روز(16 تا 18 تیرماه ) در پارک آبشار اصفهان برگزار شد.

پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترل خانگی، مسابقه بالگردهای خانگی، پرواز تفریحی کایت موتور و هواپیماهای دو نفره، پرواز نمایشی پاراموتور، پرواز با بالن، سقوط آزاد(بانجی جامپنگ)، تفریح و ماشین های کنترلی، ماشین های رُباتیک، بازی های رایانه ای از جمله برنامه های جشنواره ملی ورزشی زاینده رود بود.

فوتبال رومیز، دارت، طناب کشی، جهت یابی، بیس بال، راگبی، سپک تاکرا، فتو والی، قایق اژدها(دراگون بت)، کریکت، جت اسکی، اسکی روی آب نیز از دیگر رشته های این جشنواره به شمار می رود.

به نقل از روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی برگزاری مسابقات نمادین، رژه ورزشکاران و مراسم سرگرمی از جمله شعبده بازی، موسیقی و نورافشانی از جمله دیگر بخش های روز نخست این جشنواره بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز