برخی از روی ناآگاهی بی حجابند

برگزاری تجمع عفاف و حجاب در اصفهان

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲:۱۳
کد خبر: ۴۳۰۱۹۷
برگزاری تجمع عفاف و حجاب در اصفهان
تجمع عفاف و حجاب در اصفهان برگزار شد و هزاران نفر از شهروندان اصفهانی در این تجمع شرکت کردند.

به گزارش برنا از اصفهان معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در این راهپیمایی را در واقع تجدید میثاق جوانان با شهدا اعلام کرد و بیان داشت: سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه حق خواهان و آزادی خواهان با زورگویان و مستکبران و جنایت‌کاران بوده و امروز هم از آن جدا نیست، اگر تاریخ با هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، محمد و ابوجهل و ابولهب، علی و معاویه شروع شده اما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهد بود و موضع ما ایستادن در جبهه حق خواهد ماند.

وی تصریح کرد: این درست است که قرآن به ما یاد داد که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و امروز نشان می‌دهیم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انقلابی خواهیم ماند و زیر بار ظلم نمی‌رویم.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم  که در تجمع عفا و حجاب اصفهان شرکت کرده بود با اشاره به اینکه برخی از بی‌حجابی‌ها در جامعه از روی جهل است، اضافه کرد: برخی نیز از روی چشم و هم چشمی است ولی در این میان برخی به دلیل ضربه زدن به انقلاب و برای شکستن حرمت جمهوری اسلامی ایران این کار را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برخی از فیلم‌های هالیوودی که در دسترس مردم قرار می‌گیرد به بی حجابی‌ها دامن می‌زند، بیان داشت: برخی از همین فیلم ها با مجوز وزیر ارشاد اکران می‌شود؛ اما وقتی وزیر ارشاد خود آن فیلم ها را می‌بیند می‌گوید که من خجالت می کشم این فیلم را ببینم؛ باید گفت که برخی مسئولین خجالت نمی کشند حقوق جمهوری اسلامی را می گیرند اما وظیفه خود را انجام نمی دهند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه برخی از مسئولان باید نسبت به حفظ حجاب توجه داشته باشند، اضافه کرد: مردم بر این باورند که اول باید حجاب در ادارات مورد توجه باشد و بعد در دانشگاه‌ها، مدارسٰ‌کوچه و خیابان‌ها آموزش داده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز