سهراب مرادی قهرمانی که نامش یادآور اساطیر شاهنامه ای ماست

درود برتو که برای اصفهان تاریخ سازی کردی

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۹:۰۳
کد خبر: ۴۴۵۴۴۷
درود برتو که برای اصفهان تاریخ سازی کردی
شهردار اصفهان و نمانیده مردم شهر در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای این قهرمانی ارزشمند را به سهراب مرادی تبریک گفتند.

به گزارش برنا از اصفهان ، در پی قهرمانی سهراب مردای وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم در المپیک ریو دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه این موفقیت بزرگ را به این ورزشکار و مردم اصفهان تبریک گفتند.

پیام شهرداری اصفهان پس از حماسه سازی سهراب مرادی

سهراب جان درود بر غیرت و شرف و مردانگی تو،الحق که یا علیت یاعلی بود پهلوان درود بر تو که برای اصفهان تاریخ سازی کردی ممنون که دل مردم را شاد کردی، بی صبرانه انتظارت را می کشیم.

مهدی جمالی نژاد

شهردار اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس

پیام تبریک ناهید تاج الدین نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی به پاس کسب  مدال طلای المپیک توسط  ورزشکار اصفهانی سهراب مرادی :

و باز هم ورزشکاران ایرانی در عرصه جهانی خوش درخشیدند و اینبار قهرمانی از دیار نصف جهان توانست برای ایران و ایرانی افتخار آفرینی کند و مدال طلای مسابقات کشتی المپیک را بر گردن بیاویزد . سهراب مرادی قهرمانی که نامش یادآور اساطیر شاهنامه ای ماست نام آور شد و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را در جهان ورزش طنین انداز نمود. امید آنکه این افتخار آفرینی ها امتداد یابد.

 

اینجانب ناهید تاج الدین ضمن تقدیر از سهراب مرادی عزیز  به همه ایرانیان سرافراز تبریک عرض نموده و برای همه ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده المپیک آرزوی موفقیت دارم .

ناهید تاج الدین

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز