برگزاری همایش "تکنولوژی حرکت سبز و آسانسور خورشیدی"

آغاز نمایشگاه آسانسور، پله برقی و تجهیزات و قطعات وابسته دراصفهان

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۶:۲۶
کد خبر: ۴۵۲۰۹۴
آغاز نمایشگاه آسانسور، پله برقی و تجهیزات و قطعات وابسته دراصفهان
نهمین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، پله برقی، صنایع و تجهیزات وابسته در محل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان در کنار پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش برنا از اصفهان، 55 مشارکت کننده مطرح در زمینه انواع آسانسور و پله برقی، تابلوهای فرمان، انواع در و کابین آسانسور، خدمات طراحی و مشاوره، لوازم و قطعات و متعلقات آسانسور از استان های اصفهان و تهران به مدت چهار روز از  تاریخ 10 تا 13 شهریور ماه در متراژی به مساحت 5000 متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

حضور شرکت های جدید، افزایش متراژ سالن ها و اعلام انتخاب پیمانکار برای آسانسور و پله برقی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در خلال برگزاری این نمایشگاه که خود باعث رقابت بیشتر بین شرکت کنندگان خواهد شد، از مهم ترین تفاوت های برگزاری نهمین سال نمایشگاه اختصاصی آسانسور و پله برقی اصفهان به شمار می رود.

برگزاری همایش "تکنولوژی حرکت سبز و آسانسور خورشیدی" در روز 11 شهریور از جمله برنامه های جنبی است که به هرچه تخصصی تر برگزار شدن این نمایشگاه کمک می کند.

از مهمترین مشارکت کنندگان نهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی می توان به نام هایی چون آرمان فراز پیمان، فراز پویا فعال، سیگما آسانبر، آسانبر کاران عرشیان، عرش پیمای اسپادانا، استقرار الکترونیک ساختمان، به ویژه برندهای هیدرولیفت، AFP و ELSA اشاره کرد.

به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 تاریخ مذکور است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز