مدیر دپارتمان توسعه اقتصادی برادنبورگ آلمان مهمان اتاق بازرگانی

برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی اصفهان

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷:۳۷
کد خبر: ۴۶۴۷۸۸
برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی اصفهان
رییس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی این اتاق برای برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی استان اصفهان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید مشترک بین شرکت های برادنبورگ و استان اصفهان در زمینه های مختلف صنعتی،معدنی و کشاورزی وجود دارد .

به گزارش برناو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با هیات تجاری برادنبورگ آلمان با اشاره به اینکه استان اصفهان صنعتی ترین استان ایران است و از این ظرفیت می تواند برای توسعه روابط صنعتی بین دو کشور ایران و آلمان استفاده کرد .

وی اصفهان را قطب نساجی،فولاد،صنایع شیمیایی،سنگ های تزیینی برشمرد و افزود:بسیاری از واحدهای تولیدی استان اصفهان همکاری نزدیکی  با شرکت های آلمانی دارند و امیدواریم در دوران پساتحریم این روابط تقویت شود .

سهل آبادی در بخش از سخنان خود با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه ایران گفت:صنعت گران ایرانی در  این سالها معطل سایر کشور ها برای انتقال تکنولوژی نماندند و با خلاقیت و نوآوری تلاش کردند نیازهای داخلی کشور را در دوران تحریم تامین کنند.

سهل آبادی خاطر نشان کرد:واحدهای تولیدی استان اصفهان ظرفیت توسعه و برقراری روابط بین المللی را دارند و این مهم نیاز به همکاری شرکت های خارجی بویژه شرکت های سرمایه گذاری آلمانی است که با انتقال تکنولوژی از پتانسیل واحدهای اصفهان استفاده کنند .

سباستین ساول Sebastian Saule     مدیر دپارتمان توسعه اقتصادی برادنبورگ آلمان  در این دیدار با اشاره به تحریم های اقتصادی ایران طی سال های گذشته گفت:آلمان شرقی و غربی بیش از 28 سال توسط یک دیوار از هم جدا شدند ولی پس از برداشتن این دیوار پیشرفت صنعتی آلمان رشد قابل توجهی داشت.

وی تصریح کرد:ایالت براندنبورگ در خاور کشور آلمان واقع شده و یکی از ایالت‌های جدید آلمان است که پس از اتحاد سال ۱۹۹۰ دو آلمان، تشکیل شد.

وی اضافه کرد:صنایع فلزسازی، شیمیایی و فناوری هوایی به‌طور سنتی  مهم‌ترین منابع اقتصادی در این ایالت  بوده است. شاخه‌های فناوری مدرن تولید انرژی و بیوتکنیک نیز در چند دهه اخیر اهمیت ویژه‌ای یافته است.

ساول تاکید کرد:استان برادنبورگ می تواند در زمینه تولید فلزات ،صنایع شیمیایی و تولید مواد پلاستیک هماری نزدیکی با استان اصفهان برقرار کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز