اعطای «جایزه ASPA»به شرکت دانش‌بنیان اصفهانی

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۱:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۴۵۵
اعطای «جایزه ASPA»به شرکت دانش‌بنیان اصفهانی
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان «جایزه ASPA» را دریافت کرد.

به گزارش برنا از اصفهان،شرکت دانش‌بنیان آریا پلیمر پیشگام  با ارائه فناوری اکستروژن واکنشی و نانوکامپوزیت‌های پلیمری موفق به کسب جایزه طلایی (Grand Prize)  در مراسم ASPA Award ۲۰۱۶  شد. این شرکت دانش‌بنیان  در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.

این شرکت در سال ۱۳۸۷ با حضور چند تن از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد که قبل از آن به عنوان هسته فناوری با ایده محوری تولید نانوکامپوزیت PP/MMT در مرحله رشد مقدماتی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شد.

 این جایزه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که در آن‌ها به کمک مهارت‌های مدیرتی بالا، ایده‌های کاربردی و دانش‌های فنی متعدد به مرحله تجاری‌سازی رسیده و در جهت توسعه فناوری در آسیا نقش بسزایی داشته باشند.

مراسم اعطای «جایزه ASPA» هر ساله از سوی انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها، مؤسسات مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت‌های «دانش‌بنیان» و فن‌آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن پارک‌های علمی و فناوری آسیا ASPA۲۰۱۶ به میزبانی شهر حیدرآباد هند ۱۹ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶ برگزار شد.

منتخبان این مسابقه می‌توانند از شبکه این انجمن برای معرفی و پیشبرد فعالیت‌های شرکت خود و یافتن شریک تجاری مناسب استفاده کنند و علاوه برحضور در این کنفرانس، در نمایشگاه فناوری‌های نوین که درحاشیه این کنفرانس برپا خواهد شد، دستاوردهای شرکت‌های خود را معرفی کنند.

پیش از این ۹ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز موفق به کسب این جایزه از انجمن پارک‌های علمی آسیا شده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز